![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vielä ei ole mitään levyjarruhilppeitä ostettu. Mitä jenkkipalstoilta tutkin, niin tod.näk. paras vaihtoehto takajarruksi olisi 3/4-ton Chevyn etujarrulevy ja satualt, vuosimalleja en nyt tähän hätään muista. Katotaan nyt tuleeko edes mitään takapeltiä siihen, jarrusatulan kiinnikkeen teen luultavasti itse 10mm levystä joka joko pultataan tuon rumpujarrun käikäleen tilalle, tai sitten hitsataan suoraan akseliputkeen. Nämä sitten selviää kun saa osia akseliin ja pääsee sovittelemaan paikalleen ![]() Käsijarru tulee joko kardaaniversiona, tai sitten ei ollenkaan. Kääntöjarrut taitaisi olla paras vaihtoehto ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt sain vähän keulaa taas rakenneltua. Konepellistä viistin reunoista palat pois ja vahvistin reunat 4mm x 20mm latalla. Yhtä tukeva on kuin ennen ja nyt mahtuu varmasti tulevat renkaat pyörimään
![]() Sitten sain nuo ylemmät konetta kiertävät putket paikalleen. Ei ole vielä kokonaan hitsattu kiinni, ja putkien väliin tulevat vahvikepalat vielä puuttuvat. Vinssin paikka on syylarin alla, syylari nousee tuosta pari senttiä ylemmäs, ja vinssille tulee 6mm levystä peti. Seuraavaksi konepellin reunaa kiertävät putket paikalleen, molemmat on jo taivutettu mutta pitää vielä tehdä lovet että menee paikalleen. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ton näköset on mun tekemät srw akseliin pultattavat 3/4 chevysatulan tai caddy satulan kiinnikkeet, jenka on 7/16"-20 mä käytin tommosta jarrulevyä "5014R. 73-87 Chevy 3/4 ton front rotor. This rotor is commonly used with just about every 8 lug rear disc brake kit." ja tän näkönen paketti sopii 15" vanteidenkin kanssa... |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä tietää, ja samantyyppistä ratkaisua juuri itsekin meinasin.
Oliskos sulla mahdollista mulle leikellä/ taivutella tollaset johki sopivaan hintaan? Mites paksua tavaraa nuo on, jotain 8-10mm? Tosin mun pitäis vielä tarkistaa että on varmasti sopivat, mutta mulla kyllä pitäisi olla juuri tuo SRW akseli myös.. |
|
||||
|
||||
![]()
swr = single rear wheel drw = paripyöräakseli... on mulla noita vielä valmiinakin varmaan pari sarjaa, semmonen muistikuva ainakin, 10mm taisivat olla
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu, mutta onhan nuita 14b akseleita vielä C&C (cab & chassis) versio, missä käsittääkseni oli navan paikka hieman eri verrattuna SRW- akseliin. Raideleveyskin on niissä eri. Mutta sitä mietin itse että kumpihan noista mulla on, koska raideleveys ei suoraan täsmännyt sen enempää SRW kui C&C akseliin. Ota noista jenkeistä selvää
![]() Mutta enköhän minä noista saa sovitettua jotenkin ittelleni, laita vaikka privana hintapyyntö + lähetyskulut? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Van 70,25" Cab&Chassi 63" Siinä on mun tietääkseni eri leveyden mallit. |
|
||||
|
||||
![]()
Jeps, mutta mulla osuu just tohon Pickup- ja C&C akselin väliin leveys, 165cm
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SHREK (Cherokee projekti). | 454SS | Maasturiprojektit | 476 | 12.12.2015 17:26 |
Myyty | KössiKenguru | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.06.2008 08:10 |
O: halpa XJ cherokee projekti | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 29.05.2008 19:43 |
Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) | Timo_L | Maasturiprojektit | 89 | 19.04.2008 10:52 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |