Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.10.2010, 05:43
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ILE 3X2


Joo Myö poijjaatki kotiuduttii puol 6 Hönölää Aikas heitto oli lähtee suolta takavedolla yhtäsoittoa Heinolaa... Värtsiläs tosin pakattii RAKENTAMATON UAZ kuorkin kyytii... t. Antti

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.10.2010, 09:41
jussukka85 jussukka85 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.01.07
Sijainti: lahti, Finland.
Viestit: 217
Perusasetus

Suomen puolella taas viel olis reilu kolmesataa kilsaa infernaalista meteliä kotimaan puolella. Onneks on ratiopeltorit päässä.

Kiitokset kaikille mukana olleille.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.10.2010, 10:18
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Kotiuduttu tuossa joskus puol kuus... Nyt muutaman tunnin nukkumisen jälkeen on virtaakin tänne kirjoitella.

Hauska reissu oli taas, Mukavan haastellisia Ladoga-pätkiä ja mukavaa porukkaa matkassa
Kalustorikkoja tuntui olevan reilusti tälläkertaa, Enimmäkseen kylläkin katkenneita pultteja sieltä täältä.
Mulla oikeastaan ainoa suurin kalustovaurio oli puun kylkeen osunut ja siinä rikkoutunut ovenkahva
Etuvinssin rele jäi jumiin ja veto päälle sisäänkelaukselle, Sekin korjaantui releen purkamisella ja valohoidolla.... Eli toimi loppureissun vinssailujen ajan.

Kuvia ei tullut otettua oikeastaan ollenkaan eikä edes sitä ruokottoman huonolaatuista videomateriaaliakaan
Kameramiehiä oli kyllä matkassa montakin, Eli eiköhän hetken päästä tule reilusti kuvamateriaalia esille.

Kiitokset kaikille reissussa olleille!! Maajussikin varasi jo paikan kyytiin 2011 Mudventuresille, Eli ens vuonna uusiksi

ps. Kakku+ shotti ja laulu lämmitti mukavasti mieltä, Kiitos
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.10.2010, 16:43
Appari:n Avatar
Appari Appari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.04
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 294
Perusasetus

Kiitokset kaikille loistavasta seurasta.
Kuvia ja videoo nopeesti esille.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.10.2010, 17:29
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Jees kiitokset täältäkin kaikille mukana olleille vanhoille ja uusille tuttavuuksille hyvästä seurasta olipa taas hauska reissu. laittakaas niitä kuvia nyt näkyville.




ps. toyota originel vetotikku 1 longfield cromonivel 0 taitaa noi lonkkarit olla hieman yliarvostettuja kun eivät kestä kevennetyllä hoojiilla sievää ajoa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.10.2010, 19:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Värtsiläs tosin pakattii RAKENTAMATON UAZ kuorkin kyytii... t. Antti
siis ostitte venäjältä vakio uazin ja jätitte sen loppuun asti rakennetun sinne?? siis sen red-lukkoilla, recarosisustalla ,2.3 turbodiiselikoneella ,chevyn ohjaustehostimella 2x vinssillä, 36x14.5 sitbull renkailla,ymm varustetun..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.10.2010, 19:45
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
siis ostitte venäjältä vakio uazin ja jätitte sen loppuun asti rakennetun sinne?? siis sen red-lukkoilla, recarosisustalla ,2.3 turbodiiselikoneella ,chevyn ohjaustehostimella 2x vinssillä, 36x14.5 sitbull renkailla,ymm varustetun..
Niin ja LED vilkutkin oli
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.10.2010, 20:27
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.256
Perusasetus

Hauskaa oli, univelka kuittaantui viimeyön 10h unilla. Kohtalaisen paljon oli tekniikka murheita, mutta kaikki pääsi ajamalla suomeen. Reitit oli vaihtelevia ja ennen kaikkea tervetullutta vaihtelua kannaksen lähes läpi koluttuihin baanoihin. Tiesiirtymä Niiralaan on hieman tylsä ja varsinkin paluumatkalla meinasi ottaa voimille, mutta kaikinpuolin reissua voidaan pitää loistavasti onnistuneena.

Sitte niitä kuvii


Aamunavaus Harlun pätkän alussa. Muutama auto pääsi tarkalla ajolinjavalinnalla tästä vinssaamatta.

4 rinnan jumittelua. pari autokuntaa piristyi kummasti pienestä puuhastelusta läpiyön kestäneen matkan rasituksista

Olppa hehkuttaa ja Possujuna istuu kokolailla tiukasti savessa

Seuraavaksi olikin vuorossa jarrujen testausta harjujen ylityksissä. Toista jyrkempää linjaa ei kukaan uskaltanut käyttää.

RumaHJ:sta luikahti takatikku kokonaan karkuun, onneksi löytyi muutaman metrin päästä ehjänä. Pikkupulttiremppa alkakoon.

Pirullisen pehmeää maastoa, ajolinjoja oli lähes yhtä monta kuin autoja, mutta kaikki joutuivat vinssaamaan tällä parin sadan metrin pätkällä enenmmän tai vähemmän.

Osa porukasta lähti kiertämään vielä viimeistä harjupujottelua ja siinähän Joppa ihmettelee vetämätöntä etupäätä. Lyhyt tikku meni poikki.

Nythän sitä takavinssiä on oikein mukava käyttää

Harlussa etsittiin tovi joen ylitystä ja löytyihän se vihdoin karttaa merkitsemättömästä paikasta. Alhaalla kohtalaisen houkuttelevaa rock crawling kivikkoa

Ryhmäpotretti, heinolan vahvistuksetkin löysivät yöllä leiriin parahiksi kuuntelemaan Jonetzun eroottisia unia

Leiristä lähdettiin samantien vinssaamalla, oli nimittäin paikka paikoin liki metristä spooria koneuralla. Jouni ajoi jeepillä ensimmäisenä, takajoukolla olikin jo helpompaa kun jäljet oli valmiina tampattuna.

Spoorireitillä hieman maisemaa, nokka tässä lähes suoraan kohti vesiputoiksia ja matkaa sinne alle 4km.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~

Viimeksi muokannut LaaLaa : 18.10.2010 21:08 Perustelu: tekstin järjestelyä
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.10.2010, 20:59
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.256
Perusasetus

Jatkuu


Taas ryhmäkuvaa autoista, Ruokojärven kauniissa maisemassa. Kuva ei todellakaan kerro paikan hienoutta ja kesällä varmasti vielä upeempaa. Jollain on ehkä videolla, kun simppa pyöritti niityllä paskarinkiä tuhatheppasella

Ukot juoruilee Ruokojärven pohjoispuolella umpirisukko pätkän jälkeen löyneellä uralla puron ylityksessä

Simppa LA-puhelimessa: "Joppa sulla on varmasti etupyörä löysällä tai jotain muuta vialla"

Remontit tehty ja laskeudutaan liukasta mutarinnettä vesiputouksien alapuolelle. Kukaan ei törmännyt puihin.

Kahluuta kohti putouksia, kiusallisesti meikäläiseltä loppui tässä kohtaa kamerasta akku ja olut alkoi maistua sitäkin paremmin.

Akku ladattu ja matka jatkui kallioiden yli. Kohtuullisia korkeuseroja havaittavissa.

Pätkän lopussa oli suo, jossa pimeys saavutti ja ainakin Väihkösen vinssi korjattiin toimimattomaksi. Lopussa oli tää silta, joka muistutti lähinnä venäläistä torakalla tehtyä tukkilaania.

Aamun (ja muutaman muunkin) selvittyä aloitti cruiserit oikein kimppa pajoituksen lähdön hetkellä, molemmissa napa auki. Matka jatkui tankille.

Kiviriutta päätettiin jättää ONNEKSI väliin ja käännettiin nokka kohti suomea toki katkoviivareittejä seuraille.

Ja saatiin vihdoin simppakin jumiin, liekö syynä ruokahaluttomuus lähes koko päivän

Reitti päätyikin Alattun kylään, jossa paikallinen pappa oli hyvin tietoinen venäläisten autojen laadusta, näytti Uazille peukkua ALASPÄIN

Ja ei päästy kuin jokunen kilometri eteenpäin niin uazin rengas poukkoili metsään ja Ilkan mukava remppa parilla kannustajalla alkoi. Väihkönen luki myös otteita Lehtipuun KARJALA kirjasta ja voi kiesus että voi ihmisen vatsa tulla kipeäksi nauramisesta.

Siihen loppu meikäläisen kuvat. Yöllä siirryttiin vielä lähemmäs rajaa Vahvajärven pohjoispuolelle metsäautotien päähän , josta pääsi sopivasti yösafarille viereiselle Suurisuolle. Ile yritti isompipyöräisten perässä suolle ja tuloksena oli hajonnut murros.

Kiitos kaikille mukana olleille.

Ensivuonna uudelleen.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~

Viimeksi muokannut LaaLaa : 18.10.2010 21:02
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.10.2010, 22:10
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Talking

3X2


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Niin ja LED vilkutkin oli
Mut vaa toisella puolella!
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.10.2010, 09:56
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Juu oli taas oikeen kiva reissu ja vaihteeksi vähän oudoimmille seuduille. Onneksi Jonetzu järkkäs tämmösen kuljetuspelin jolla viiden tunnin matka tohmajärvelle sujui kuin sohvassa istuen.



Kahautettiin Värtsilään ja tankkaamaan erikoiseen paikkaan jossa oli täysi palvelu. Kuulemma parhaan laatuista ainetta kun myy suomalaisille metsäkoneurakoitsijoille.



Jänismäellä käytiin kaupassa ja syömässä hampurilaset. Sitten aloitettiinkin matka kohti ekaa pätkää jonka läheisyydestä oli tarkoitus löytää leiripaikka. Pätkä oli Ladoga 2010 SS8 Petsevara hills eli tutummin Pötsövaara.

Oltiin jo mestoilla noin klo 18. Aikamme räppäiltiin kohti S16 eli starttia kunnes vastaan tuli Lada. Ihmettelimme kun ei ihan ladalla ollut ajettavissa reitti. No sinne löytykin sitten oikopolku. Ei kuitenkaan jääty sinne kostealle niitylle vaan palattiin jo aiemiin löydetylle isolle soramontulle jossa oli laaja tasainen alue ja hienoa hiekkaa. Muu porukka oli jäljessä meitä joten Jonetzun kanssa kahdestaan pidettiin leiriä kunnes pääosa porukasta saapui joskus yöllä ja osa vasta noin kuuden aikaan aamulla. Polttopuun etsiminen tuotti pimeässä tuskaa ja sitä jouduttiinkin hakemaan parin kilsan päästä. Ehdittin kaksi täysmittasta keloa polttamaan, jonkun katkomia pieniä mäntyjä, tuoretta koivua, matkalaukku ja maasta repimiämme kantoja ennen kuin muut saapuivat.



Aamulla lähdettiin tahkoamaan SS8 pitkin. Possujuna ja väihköstiimi nolla unilla matkaan.

Ekat jumitukset


UglyHJ


Offroadjouni ja Laalaa navigoi


Mäen laskua

Räkytäky


Possujuna


Laskeuduttiinkin melkoisen pehmeään maastoon ja vinssaustalkoot alkoivat. Meinas alkaa harmittamaan kun takalukko ei toiminut vaan päästi paineet perän sisään ja eteneminen oli tuskaista.


UglyHJ pääsi taas vinssailemaan kun ensin suoritti pikkupulttiremontin.


Porsaan polku


Matoruuvikelain vetää eleettömästi


Vinssailun jälkeen reitti koukkasi hiekkatieltä helvetin jyrkkään ja pitkään mäkeen. Todella hauska nousu. Pätkälle ei tullut kuin muutama auto ja loput oikaisi tien kautta. Mäen päällä olikin pirullisen ahdasta puun pujottelua ja Joppa katkaisi sinne lyhyen etuvetarin. Kartasta katsoin että mäen nimi on suurvaara ja vieressä numerot 130,1 jotka ehkä kertovat jotain korkeuteen liityvää.

Jeeppi mäen alkuvaiheessa


Reitti päättyi Harlun kylään mutta jätimme loppupätkän ajamatta ja oikaisimme hiekkatiellä joka tuli Harlun kyltin kohdalle. Samaan paikkaan jossa LT 2010 oltiin pätkää katsomassa toisella huoltoautolla.


Ajettiin siitä sitten Harlun kylille etsimään jänisjoen ylitystä. Aikamme pyörittiin Tiilitehtaan, Sahan ja Leppäkosken paperitehtaan tienoilla kunnes löydettiin pato josta pääsi yli.



Kartan mukaan tässä joessa useita koskia.


Tästä sitten jytyytettiin paussun, Pirskan ja Kokkoselän kautta Satisenjärvelle josta löytyi mainio leiripaikka rannasta. Oli laiturikin tehty ja näytti olevan aivan hienoa hiekkaa pohja. Kesällä varmaan mainio leiripaikka.

Simppa tuo keloa auton alla.


Iironsika puutöissä


Jopan vetariremontissa ei palella


Chromo longfield kestää mutta vakiotikku ei.


Jonetzu haastaa väihkösen juomakilpailuun jonka jälkiseuraukset valvottavat kaikkia lähes koko yön. Myös Ilkka ja Antti saapuvat leiriin yöllä Uazillaan.


Vaakaa yritetään


Vetoakselin lämpökäsittelyä


Aamulla aloitettiin matka kohti vesiputouksia joille linnuntietä matkaa nelisen kilometriä

Aamunotskilla


Matkanjohtajan aamunavaus


Matka alkoi kohtullista spooria pitkin







Pikkusika ja Olppa


Rahtari jussukka viihtyi mäyriksen puikoissa


Olppa ja Appari


Ryhmäpotretti. Kamera jo vetänyt taas kosteuden sisään ja siitä sumureunaefektit.


Matkalla hiluxin rengas meinasi irrota kun spacerin tai pyörän pultit finaalissa.


Sitten saavuttiin vesiputouksille ja aikammen sitä ihailtua päätettiin rytkästä alas jokeen ja ajaa reitti vastakarvaan.









Siinä se vihdoin on. Tästä on puhuttu vuosia että täällä vielä käydään.


Ja sitten vaan hitosti kuvia todisteeksi.

Jeeper


Maajussi


Pensa Jeepit


Pari myyntikuvaa räkytäkystä




Kun kuvat oli otettu jatkettiin jokea pitkin eteenpäin. Nyt vesi oli älyttömän matalalla mutta silti tässä oli yksi syvempi kohta. Joessa laitoin taka arbin päälle kun ajattelin sen paineistavan perää vaikka se läpi vuosikin. Ihmeekseni arbbi alkoikin pienen vuotamisen jälkeen toimimaan ja loppumatkan se toimi kohtuullisesti ainoastaan välillä vuotaen.



Yllätys olikin suuri kun täältä löytyi toinen pienempi putous




Putouksen vieressä oli hauska pitkä mäennousu jota sai tahkota tosissaan.


Lopussa oli tosi tarkka paikka puiden välistä. Ile tietty ajoi päin puuta ja puskuri painui rengasta vasten.


Väihkönen mäessä volvon vinssauksessa


Yöllistä jumittelua


Erään pehmeän suon jälkimainingeissa Ugly räjäytti aidon CHROMO LONGFIELD murroksen. En ollut tätä uskoa ja vedonlyönnissä hävisin Väihköselle pullon diplomaattia.



Myös Jannen vinssi oireili kipinöimällä ja tarkempi tutkailu paljasti että hiilisilta hieman sulanut ja ankkurista irronnut pätkä käämiä. Vaihdettiin sitten mun takavinssistä moottori tilalle ja sen toimimattomuutta sitten turkittiin seuraava tunti kunnes huomattiin että yksi laakeri oli unohtunut.



Leiriin jäätiin hiekkatien lenkkiin. Jossa vietettiin railakasta leirielämää. Matkalla Jopalta katkesi sitten ne etunavan pyöränpultitkin.









Aamu alkoi yllättäen remontilla


Ajettiin sitten tankille mutta päätettiin olla lähtemättä pirunpeltoon koska tällä kelillä ja tällä letkalla aika ja varaosat loppuisivat varmasti kesken. Juuri parahiksi kun päästiin asfalttibaanalle ilmeisesti bertta tiputti patrolin satulasta takaa palat ulos ja männän pihalle. No jarru ohitettiin helposti huoltsikan pihassa. Päätettiin sitten lähteä kohti rajaa etsimään jotain ajettavaa.

Paikoin oli lunta reilusti. Monta kertaa säikäytti kun puusta putos lunta ja jäätä lasikuitukatolle.


Bertta kehyksissä


Matkan varrelta


Varmasti suomalaisten tekemään tukkitien pohjaa


Liuskekivestä tehty jonkun navetan raunio. Eloselkä oli paikan nimi Alattu nimisessä kylässä. Paikalle johti hieno kiviaita jota oli kai pari kilsaa.



Ilkka järjesti hauskuutusta matkalle kun uazin pyörä otti erkanemisen kun pinnapultit katkesi


Yksi tekee ja aika monta katsoo vierestä. Karjalan matkaoppaasta luettiin ohjeita mitä tilanteessa tehdään. Yleinen neuvo oli että ensin juodaan vodkaa ja sitten otetaan ryhmäpotretti.


Viimeiseksi yöksi ajettiin Pirttipohjaan Jänisjärven länsilaidalle suurisuon viereen. Jeeper ja Simppa lähtivät jo Yöllä suomeen. Ugly, Ile ja Joppa kävivät vielä suolla räppäilemässä. Mulla oli jo takki niin tyhjä että hyvä kun hereillä pysyi ja yösafarit jäi välistä. Aamulla tästä on helppo lähteä kotiin kun rajalle vain ehkä noin 35 kilsaa matkaa.

Kaikki kuvat löytyy albumista http://forums.offipalsta.com/album.p...id=3449&page=5. Eivät ole ihan aikajärjestyksessä kun kahden kameran kellot ja päivämäärät heitti.

Videokuvaa on about 1,5 tuntia ja katotaan jos siitä jotain saa koostettua.

Tässä vielä karkeasti reittiviiva. Kilometrejä tuli mulle rajan takana 311.

Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 19.10.2010, 10:54
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Onks tuo reittiviiva ozin ymmärtämässä muodossa ja oiskohan tuota mahollista saada haltuunsa? Ois kiva nähä vähän tarkemmin mistä ootte menny. Samoilla mestoilla on liikuttu mut ei vissiin ihan kuitenkaan...Tuon "ekat jumitukset" kohdan jälkeen ootte vissiin risteytyny eri paikkaan ko en muista että ois ollu heti perään mitään mäenlaskuu ja sen perään tuollasta spooria. Meni muuten oma murros ja pätkin narua urakalla juurikin tuossa urassa mistä possujuna on koittanu. Sitten todettiin että ehkä on otettava pakkia.

Mihinkä suuntaan lähitte tuosta kohti menemään?


Meillä meni joskus aikasemmalla reissulla yks ilta hortoillessa tuolla. Noustiin ensin tuonne taustalla näkyvän mäen päälle ja hortoiltiin hetki siellä, mut ei löydetty järellistä polkua. Vasemmalle lähti jotain mönkkärin jälkiä, mutta se reitti oli liian vetelä meidän makuun. Sieltä ja väliltä löyty mettäkoneuria, joita seurailtiin aikamme löytämättä mitään. Käännyttiin sit takasin sillon ku ei ollu jännää.

Hyvän näköstä settii kyllä teilläkin ollu taas! Oishan tuo ollu kiva törmätä samalle leiripaikalle jokskuks yöks ja turista vaikka. Mistä löytyi noin hieno tankkauspaikkakin?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 19.10.2010, 11:06
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Mihinkä suuntaan lähitte tuosta kohti menemään?
Lähdimme tuosta vasemmalle, se märkä kohta mentiin useampaa linjaa yli, suurin osa taisi kiertää oikealta. Jouni ja Ile meni melko vasemmalta muutamalla vinssauksella. Sieltä märän toiselta puolelta alkoi tie, jossa oli se tukkikasa"silta" ja sen jälkeen henkilöautolla ajettava metsätie.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 19.10.2010, 11:13
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Onks tuo reittiviiva ozin ymmärtämässä muodossa ja oiskohan tuota mahollista saada haltuunsa? Ois kiva nähä vähän tarkemmin mistä ootte menny. Samoilla mestoilla on liikuttu mut ei vissiin ihan kuitenkaan...Tuon "ekat jumitukset" kohdan jälkeen ootte vissiin risteytyny eri paikkaan ko en muista että ois ollu heti perään mitään mäenlaskuu ja sen perään tuollasta spooria. Meni muuten oma murros ja pätkin narua urakalla juurikin tuossa urassa mistä possujuna on koittanu. Sitten todettiin että ehkä on otettava pakkia.

Mihinkä suuntaan lähitte tuosta kohti menemään?


Meillä meni joskus aikasemmalla reissulla yks ilta hortoillessa tuolla. Noustiin ensin tuonne taustalla näkyvän mäen päälle ja hortoiltiin hetki siellä, mut ei löydetty järellistä polkua. Vasemmalle lähti jotain mönkkärin jälkiä, mutta se reitti oli liian vetelä meidän makuun. Sieltä ja väliltä löyty mettäkoneuria, joita seurailtiin aikamme löytämättä mitään. Käännyttiin sit takasin sillon ku ei ollu jännää.

Hyvän näköstä settii kyllä teilläkin ollu taas! Oishan tuo ollu kiva törmätä samalle leiripaikalle jokskuks yöks ja turista vaikka. Mistä löytyi noin hieno tankkauspaikkakin?
Tuosta lähdettiin vasemmalle ja edessä oli pehmeä suo jonka takaa taisi alkaa jonkinlainen tie. Suo kierreltiin oikealta ja vasemmalta ohi mutta pehmeetä oli sielläkin.

Tankki oli Värtsilässä.

Reittiviiva kyllä löytyy ja voin sen lähetellä kun laitat jonkun osoitteen. Vastaavasti jos teillä on tuolla ajettuja reittiviivoja/pisteitä niin nekin kiinnostaisi.

Viimeksi muokannut mikjus : 19.10.2010 11:19
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 20.10.2010, 18:30
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Erään pehmeän suon jälkimainingeissa Ugly räjäytti aidon CHROMO LONGFIELD murroksen. En ollut tätä uskoa ja vedonlyönnissä hävisin Väihköselle pullon diplomaattia.
Kyllähän noita näköjään samallalailla räjähtelee : http://www.pirate4x4.com/forum/showt...oken+longfield
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 20.10.2010, 18:45
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Harmi kun en jaksanut viimeselle yösafarille lähteä. Oli jotenkin takki ihan tyhjä vaikka ei muistaakseni nyt ihan joka yö niin myöhään rallateltu. Tosi makeen näkönen suo.

Joo eikä pidä tuudittautua lonkkareiden hajoamattomuuteen vaan pitää itsellekkin tilata joskus vara murros.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mudventures, pähäma, venäjä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa Mudventures 2017 20-24.09.2017 _Tero_ Tapahtumat 40 01.11.2017 12:50
PäHäMa Mudventures 2016! 27-30.10 _Tero_ Tapahtumat 114 07.11.2016 12:01
PäHäMa Mudventures vk 41 8-11.10.2015 _Tero_ Tapahtumat 79 28.10.2015 22:17
PäHäMa Mudventures 9-12.10.2014 _Tero_ Tapahtumat 120 31.10.2014 20:38
PäHäMa Mudventures 2013 16-20.10.2013 _Tero_ Tapahtumat 112 04.12.2013 00:11


Sivu luotu: 01:26 (GMT +2).