![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Oma webasto on muuten kasattu toivottavasti toimivilla osilla... Mistä saa täydellisen tiivistesarjan? Saksasta saa kyllä mut postikulut 23 niin ei raaskii tilata ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- Penguin |
|
|||
|
|||
![]()
Onko tuommosessa erillisessä polttoainepumpussa mitään mahdollisuuksia saada sitä itse rassailemalla vielä toimimaan?
Mun webasto (DWB46?) puhaltaa mutta polttoainetta ei tule, kun pumppu ei edes nakuta. Minuutin pyörii ja sitten sammuu. Jotakin muutakin mystistä vikaa siinä on, tyhjäsi akun 3 tunnissa yhtenä yönä. Ed. omistaja olikin varuiksi pitänyt sulaketta irti. Mulla ei ole hajuakaan toimiiko koko vehje edes oikeasti, mutta jostakin pitäisi alkaa tutkimaan. Miten maallikon perusdiagnoosi kannattaisi tehdä? TT |
|
|||
|
|||
![]()
ostin vanhan transitissa olleen webaston ja se olis tarkotus istuttaa traktoriin vanhan eberin paikalle.
Kyseessä siis ilmawebasto jonka malli on hl18d... Oisko jollain jonkinlaista kytkentäkaaviota kun ei noista netin kaaviosta ymmärrä oikeen mtn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vianhaku
eberi käy muutaman sekunnin ja sammuu mikä vika mahtaapi olla kyseessä on joku 90luvun eberi polttoaine pumppu??? vastatkaa viestillä
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos kerran syttyy ja käy hetken ja sammuu sen jälkeen. Jos vesipumppu toimii niin vika on sitten lämpötila-anturissa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Eberi & Webasto osia. | Zamppa | O/M/V Muut | 33 | 10.03.2012 11:39 |
"M"eberi webasto ardic | sähköarska | O/M/V Muut | 39 | 24.02.2011 17:11 |
Eberi/Webasto puhelinohjaus? | Numppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2008 21:49 |
O: Webasto tai Eberi | Td5 | O/M/V Muut | 2 | 01.12.2005 21:15 |
O: webasto/eberi bensapumppu | O/M/V Muut | 4 | 10.10.2005 11:08 |