![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() joo siis tuli tuossa vähän väsyyneenä kirjotettua pikkase sontaa eli joo kardaanithan tietenkin pyörii vaikka jakis on vapaalla mutta laatikko ei.
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti) -69 chevy c20 pickup -78 opel kadett 1.9 talviauto Banaani päivässä pitää kädet lattiassa |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mää mietin mielessäni tuota jakolaatikon N asentoa... Silloin ei kyllä pitäis ite laatikon pyöriä. No, oli miten oli... Mulla on Terranossa nyt 31 x 10.5 / 15 All Terainit alla. Isommat ottaa kiinno etupuskurinalla olevaan muoviseden "spoileriin". Nostettu on niin, että edessä olen vääntänyt vääntösauvat tappiinsa. Se on helppoa. Onnistuu hyvin 19 mm hylsyllä ja pulttikoneella. Takapäässä mulla on jonkun Toyotan Old Emu jouset. Takapää on nyt aivan aavistuksen korkeammalla kun etupää. Takakallistuksenvakaaja on pois. Täytyy testata viellä kuinka menee huteraksi, jos ottaa kallistuksenvakaajan myös edestä pois. Nyt on iskarit lyhyet. Eli lähden tästä ensviikolla Cross 4WD:lle ja ruvetaan ukkojen kanssa ettiin pidemmät iskarit. Siellä ukot viittii palvella... Reunakaariin laitan 60mm. levittävät levikekumit, koska noi renkaat tulee hiukan reunakaarien yli. Ja kuten kaikki tietää, siitä ei katsastusmies tykkää. Siksi siis levikekumit. Kovin pieni ei voi Terranossa olla ET luku, sillä muuten tulee todella helposti renkaat reunakaarien yli. Omien vanteiden ET:tä en ole edes kattonnu, mutta kun testasin esim. mun Patrollin renkaita alle, ne tuli rajusti reunakaarien yli. Pulttijako taitaa olla noissa Japsimaastureissa kuuspulttisena kaikissa sama. Kone mulla on 3.0 litranen ja laatikkona automaatti. Mulle varotettiin että mikäli ei ole hyvin tiedossa millon jakopää on vaihdettu, se kannattaa vaihtaa. Jos hihna menee poikki, tulee pahoja tuhoja käsittääkseni.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
mitkähän jouset sopii terranoon taakse suoraan?sais olla vaikka pikkusen pidemmät kuin alkuperäiset.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja sitten... olen huomannut että perästä kuuluu jotain ulinaa jos nopeus nousee yli 100km/h. Ääni hiljenee kun löysää kaasua ja alkaa taas kun painan kaasua. Tämä ulina on ollut ihan alusta asti. Alussa ajattelin että joku pyörän laakeri vetää viimeisiä, mutta ulina ei ole puolen vuoden aikana pahentunut. Eli onko toi ulina "ominaisuus" vai mitä kannattaisi ruveta tutkimaan? EDIT: Tässä vielä pari kuvaa rakkaastani: 1 2 Kyllähän toi pientä korotusta ja isompia renkaita kaipaa jotta saisi edes vähän katu-uskottavuutta ![]() Viimeksi muokannut KerT : 16.10.2010 11:06 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
__________________
DADDY´S TOY |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Moi mulla pyörii nissan pathfiderissa vm 1992 (eli amerikan terrano) 31/10,5/15 gummit ja -20et vanteet.
Ajettu myös myös 33"-35" mutta kun noi 31 lailliset/katsastettu niin niillä mennään. Oman autoni kori on korotettu 50mm ja alusta 75mm (calmiini) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mikä olis isoin rengaskoko minkä saa leimattu Terranoon?
ja sit ehkä vähän hölmö kysymys: pystyykö nopeusmittaria kalibroimaan jotenki jos laitan jotkut isot donitsit alle? Jos vaikka nakkaan viisarin irti ja laitan pikkasen eri asentoon takaisin? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Nissan Terrano WD21 takaluukun pumput ja vararengasteline. | k0rh0nen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 04.04.2011 15:38 |
WD21 Nissan Terrano korjaamokäsikirja? | k0rh0nen | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.02.2010 17:15 |
Terrano WD21 ohjaus | NisteR | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.06.2009 20:14 |
M/nissan terrano 2.7 TD | Heikki L | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 02.04.2007 11:27 |
1991 1.6 16v Nissan Sunny | savlari | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 16.02.2007 08:33 |