Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.10.2010, 11:58
jonetzu:n Avatar
jonetzu jonetzu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.10.07
Sijainti: Hollola
Viestit: 411
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiipe Näytä viesti
....oma sovvellus kuten se polttoaineen yli 10 litran tuominen venäjältä suomeen kannussa suomessa tietysti menee maksuille mut venäjällä ei ole lakia mikä kieltää tuomasta eli nään on näitä rajaasema kohtasia pelleilyjä .... .
Tuohon 10 Litran tuomiseen kannattaa sit suhtautua vakavasti ainakin niiralassa.

Siellä on venäjän tullin seinillä tiedotteet venäjäksi, englanniksi ja suomeksi ettei rajan yli saa tuoda kanisterissa kuin 10 litraa polttoainetta.

Voihan sitä kokeilla, mutta jos jäät kiinni niin sakottaavat ja käännyttäävät takaisin venäjälle viemään ylimääräinen polttoaina pois.

Tiedän vain sen siitä kun parille kaverille on käynyt juurikin niin ja etenkin niiralan tullissa venäjän puolella.

Että Silleen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.10.2010, 12:26
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Thumbs up

Heinolasta vahvistuksia


Joo Mä (Antti) ja Heinosen Ile ollaa kans liittymäs letkaa To iltana tai Pe aamuna Ilen Uazilla. Tuodaa Uazi kuormurilla Niiralaa ja siit yli. Yritetää päästä jo Torstaina lähtemää eli ollaa yhteyksissä to-pe leirin suhteen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.10.2010, 12:48
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Joo Mä (Antti) ja Heinosen Ile ollaa kans liittymäs letkaa To iltana tai Pe aamuna Ilen Uazilla. Tuodaa Uazi kuormurilla Niiralaa ja siit yli. Yritetää päästä jo Torstaina lähtemää eli ollaa yhteyksissä to-pe leirin suhteen.
Ok, laitelkaa jollekin vaikka tekstiviestiä kun olette rajasta yli?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.10.2010, 13:02
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Haen tässä työn lomassa tunnelmaa huomiselle....
http://www.youtube.com/watch?v=cTRZC...eature=related

-E
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.10.2010, 13:06
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Haen tässä työn lomassa tunnelmaa huomiselle....
http://www.youtube.com/watch?v=cTRZC...eature=related

-E
Jotain samaa näköä on tässä ja Volvossa........ olisko väri....... muista ominaisuuksista en vielä tiedä

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.10.2010, 13:12
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

No Kilpeläinen eilen sano et on kiva välillä rakentaa autoa missä ei tarvitse niin tarkkaan miettä sitä painoa...
Kai se teräslevy mitä se nosturilla nosti talliin sisään liitty jotenki mäyrikseen... et ehkä se värin lisäksi samaa voi olla myös paino ja syvyys jossa se tulee kulkemaan...
No onnex on riisitautiset apparit terhakkaana vaijeria vetämässä
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.10.2010, 18:09
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Noo, mitkä on viimeisimmät aikataulut Niiralan matkaajien suhteen?

Varmaan joskus kympin jälkeen lähdetään täältä etenemään........
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.10.2010, 12:27
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

joo oli vaalimaallakin laput muutaman viikon ja sakko oli 36 dollari yli 10 litrasta mutta laput hävis ja ei ole ollut sen jälkeen mitään ylimääräistä hässäkää sen suhteen .mutta kuten kerroin on rajaasema kohtaista tää homma hauskaa matkaa .
Uusin villitys on keltainen kortti venäjän tullissa eli 2vko penalti jos käy usein tankkaamassa eli viisumin väärinkäyttö perustelu 4 tunnin sääntö mikä pitäisi olla maassa eli tälläistä torfjanovkassa .

Viimeksi muokannut tiipe : 11.10.2010 19:07
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.10.2010, 07:04
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

Ihan kun olis matkakuumetta kun vapaapäivänäkin herää jo ennen seiskaa. Tai sit se on vaan paniikkia siitä että käytännössä bjn koppa ei ole rungossa kiinni ollenkaan kun kaikki kiinnikkeet pettäneet. No jos sitä söis aamupalan ja suuntais auton alle
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.10.2010, 07:25
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ei muuta kuin hymyä huuleen ja auton alle... ja se mätä runko tai koppa on vaan bertan joustojen salaisuus

- E
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mudventures, pähäma, venäjä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa Mudventures 2017 20-24.09.2017 _Tero_ Tapahtumat 40 01.11.2017 12:50
PäHäMa Mudventures 2016! 27-30.10 _Tero_ Tapahtumat 114 07.11.2016 12:01
PäHäMa Mudventures vk 41 8-11.10.2015 _Tero_ Tapahtumat 79 28.10.2015 22:17
PäHäMa Mudventures 9-12.10.2014 _Tero_ Tapahtumat 120 31.10.2014 20:38
PäHäMa Mudventures 2013 16-20.10.2013 _Tero_ Tapahtumat 112 04.12.2013 00:11


Sivu luotu: 10:36 (GMT +2).