![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
##tun nahkakuorii käsistä ja jaloista nahkat ja parin päivän satsi noita lääkerasvoja kustantaa 70e!! tulis saatana amputointikin halvemmaks!!! nimittäin just leuan alta!!
|
||||
|
||||
Lääkäri hoksas: Hei sähän et oo kokeillu vielä kipulaastari tohon sun selkään.... Ei helkutti. Kai näitä kokeillaan sitten seuraavat 7 v. tana.
|
||||
|
||||
|
Mulla on norspan 20mg käytössä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään nostettiin 10. Onko sua auttanut? Mulla ei vielä.
|
||||
|
||||
|
Panacodeja samalla nappailen, muista ettet mene saunaan ton laastarin kanssa, liukenee viikon annos kerralla ja on tukka sekaisin hetken aikaa, nim. merk. kokemusta omaava.
|
|
|
||||
|
||||
|
Työmaan organisaatio.
|
||||
|
||||
|
eilen noin kello 16 soi puhelin. Ja kerrotaan, että tervetuloa haastatteluun rekkakorttia varten. Ja laitappa hakuun valmiiksi Trafilta ajokorttiote ja hanki lääkärintodistus kykenemisestä rekan rattiin. No ei se vituta vielä. Eikä sekään, että Trafilla maksaa 26,10€ se lappunen. Vitutus alkaa kun menee oman kylän lekurin aikaa kysymään. "Ei me tässä kuussa sulle aikaa saada." Ja lappu pitäisi olla 18.päivä mennessä hommattuna. Jos valinta sattuu kohdalle. Lystihän alkaa kun soitan yksityiselle. 60€-120€
Vittu ku alko henkee ahdistaa, kun tietää ettei rahaa ole vuokranmaksun takia. Ja sossun viiksekäs nainen kuitenkaan mitään anna tätä varten. Saahan ne haettua TE keskukselta takaisin, mutta kun ei ole irroittaa sen vertaa. Tarvii kai myydä halvalla persettä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tramalia 50mg avuks jos alkaa sattua liikaa. Joo saunaan en mene, lääkäri varotti samasta.
|
||||
|
||||
|
Mulla on 100 Tramalia, muttei se mitn auta.... :/
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
Besserwisser, wht ds tht mean...?
vituttaa nämä saatanan surkeat peäkammarin pehtoorit ja isin pikku kultamukulat jotka tietävät kaiken maailman asiat kuten esim toisten tekemiset niin saatanan hyvin ja paremmin kuin omansa, juuri tyypillisiä huonon itsetunnon omaavia oman egonsa kohottajia joiden pitää olla niin äijää, niin äijää mutta todellisuus on että mutsi tuo kirkolla käydessään pojulle osia patrolliin, jallun ja keskiolutta tai sitten vänistään, "isi, osta mulle land rover"
YKSI KESKUSTELUIHIN OSALLISTUJA VÄHEMMÄN UPOTTAKAA ITTENNE SUOHON NIIN ETTEI EDES SITÄ SNORKKELIA NÄY JA NE NELIPISTEVYÖT KIINNI VOI V U! ja ei todellakaan kiinnosta niin paljoa että jaksaisin kirjautua tätä varten mutta siinä fiilkset, juntit |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=qlZh9-NQEyI&feature=fvw |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Onnex modet näkee kuka tuon kirjoitti niin saavat ainakin makeat naurut, vai pitäisikö ihan huolestua |
|
|
|||
|
|||
v...tu samat sanat !!Lainaus:
?Kävin kans lääkäris hakemas atooppiseen ihottumaan rasvaa ku meinaa tulla iho-nesteet läpi käsistä Saatanan dalidomi pyys 60g:man tuupuista 105€ Teki mieli sanoo sille apteekkarille että haista sinä mursu vittu mut minkäs teet pakkohan se on ostaa jos meinaa saada kätöset kuntoon ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Eikö tummeli ole parasta rasvaa? Sopii ainakin moneen kohteeseen.
![]() http://www.verkkosivuapteekki.fi/epa...oducts/Tummeli
|
||||
|
||||
|
Ja Tummelia ennen oli mm. Lypsikkiä
![]() Meikäläisen ihottumia on hoideltu saunassa merisuolahauteilla (joskus suolan seassa myös oliiviöljyä). On toiminu ihan kivasti eikä ole kallistakaan. Jos iho on rikki voi vähän kirvellä, mut siitähän ei valiteta... |
|
|
||||
|
||||
|
oon hätäpäissäni jo tummelit, tervat ja kookosrasvat kokeillu.. ynnämuut lukemattomat. ei mikään toiminut. mut nyt on diagnoosi.. kannattaa pitää kumihanskoja ku läträilee polttoaineiden sun muiden myrkkyjen kanssa.. laukaisevat mukavia tauteja... ai niin se vitutuksen aihe vielä.... ##TTU KU KUTITTAA!!!!!!!!!!!
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Talven tulo, olis niin paljon hommia tehtävänä ennen pakkasia...
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |