Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.10.2010, 15:52
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uni Näytä viesti
Nyt joudun sen verran takkia kääntämään että palaan asiaan:

1. Kukaan ei ole ollut sulkemassa häntä kisasta, siihen ei ole mitään syytä. Lisäselvitystä pyydettiin huhujen takia ja myöskin siksi että autoon ei ilmoittautumisen yhteydessä kerrottu löytyvän katsastuskorttia.

2. Eurotrialissa auto ajoi kun kaikki team leaderit tähän suostuivat, Raisioon en ota kantaa.

3. RAF todistus on venäjän kielinen, kuka sen luotettavasti kääntää Suomeksi tai Englanniksi?

4. Sen takia otin etukäteen yhteyttä Myllikseen ( kuljettajaan suoraan ei ole yhyeystietoa) että asioista joista on huhuja ja oletettuja epäkohtia saataisiin ratkaistua. Varsinkin siksi koska en ole itse kyseistä autoa itse luonnossa nähnyt, vaan koettanut saada materiaalit ja koot ym. selville lukemalla rakentelu kertomusta ja tutkimalla sivuja joille siellä viitataan materiaalien hankinnasta ym.

5. Kyseisestä materiaalista kun ei löydy vapailta markkinoilta tietoja joita verrata vaadittuihin arvoihin niin asia on hankala tulkita. Kyse ei ole siitä ettenkö tietäisi materiaalin olevan hyvää. Ja tuo viittaus kiihdytyksen ja trialin vertaamiseen nyt on aivan turha. Mainitsin että niistä säännöistä löytyy SFI taulukko jossa verrataan seinämä vahvuuksia CrMo<->normi putki saman ulkohalkaisijan putkessa, ja seinämä voidaan mitata.

6.Meidän säännöt on mitkä on, ja ainoa tapa toimia tasa-arvoisesti kaikkia kohtaan on se että lukee niitä. Ne kun ovat kuitenkin ne lähtökohdat joiden kanssa minun pitää työni tehdä ja elää tässä harrastus toiminnassa. En ole sääntöjä laatinut, enkä myöskään ole ikinä mielestäni väittänyt että olisin kaikkitietävä.

7. Vastuu kysymys on sekä minulla että koko muulla kisa organisaatiolla, tämä on se asia jonka takia asioita kysytään. Siinä ikävä kyllä ei ole kyse rohkeudesta, ja järkeilyäkin on koetettu käyttää. Asiasta on keskusteltu aika paljon.

8.En tiedä kenelle ja miksi minun pitää olla kateellinen autosta. Ja jos sitä joku epäilee että minua on tähän jostain painostettu, niin siinä lyö kirveensä kiveen.

9. Sääntökirja velvoittaa kuljettajan todistamaan autonsa sääntöjen mukaisuuden.

Terveisin katsastuspäällikkö Hannu Nurminen 040-5445779
kohta 9 . ssääntökirjaq velvoittaa kuljettajan todistamaan autonsa sääntöjen mukaisuuden.
kyllä todistaa jos ilmoittautuu johonkin luokkaan niin se on sen luokan sääntöjen mukainen. Mutta jos katsastuspäällikkö vaatii kaikkia todistuksia niin tarkoittaako se sita että hänen mielestään offissa otetaan FIA luokitus käyttöön, miten onnistuu protois moinen kun yksikään osa ei ole luokiteltu, katsastuspäällikön tietämättömyys saa aikaan lausunnon "todista".

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.10.2010, 17:10
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
kohta 9 . ssääntökirjaq velvoittaa kuljettajan todistamaan autonsa sääntöjen mukaisuuden.
kyllä todistaa jos ilmoittautuu johonkin luokkaan niin se on sen luokan sääntöjen mukainen. Mutta jos katsastuspäällikkö vaatii kaikkia todistuksia niin tarkoittaako se sita että hänen mielestään offissa otetaan FIA luokitus käyttöön, miten onnistuu protois moinen kun yksikään osa ei ole luokiteltu, katsastuspäällikön tietämättömyys saa aikaan lausunnon "todista".
Vittuuks sitä enää vinkumaan jos auto on jo hyväksytty kiklpailukelpoiseksi?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.10.2010, 18:24
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

En aikuisten oikeesti olisi kauhean huolissani venäläisen kaarista, autohan tuntuisi maastokelpoiselta ja kuskikin osaa sitä ajaa, joten vain myrphyn laki aiheuttanee tässä tapauksessa jotain vakavampaa... toivottavasti ei! Sen sijaan harraste stanut on se stadiontrialin murheenkryyni: ei kaaripakkoa ja kuka vaan pääsee rattiin ilman sen parempaa kokemusta jos haluaa. Asettaa radoille melkoiset vaatimukset, koska keinotekoiset esteet kuitenkin ovat joskus melkoisen yllättäviä vaikkapa vielä autolle, jolla ei ole tarpeeksi hitaita välityksiä eikä joustoja/lukkoja, eli pitää mennä paikkoihin vauhdilla... toivotaan ettei niille myöskään käy mitään vakavaa!
T. Viime vuonna ratoja pähkäillyt
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.10.2010, 18:33
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
En aikuisten oikeesti olisi kauhean huolissani venäläisen kaarista, autohan tuntuisi maastokelpoiselta ja kuskikin osaa sitä ajaa, joten vain myrphyn laki aiheuttanee tässä tapauksessa jotain vakavampaa... toivottavasti ei! Sen sijaan harraste stanut on se stadiontrialin murheenkryyni: ei kaaripakkoa ja kuka vaan pääsee rattiin ilman sen parempaa kokemusta jos haluaa. Asettaa radoille melkoiset vaatimukset, koska keinotekoiset esteet kuitenkin ovat joskus melkoisen yllättäviä vaikkapa vielä autolle, jolla ei ole tarpeeksi hitaita välityksiä eikä joustoja/lukkoja, eli pitää mennä paikkoihin vauhdilla... toivotaan ettei niille myöskään käy mitään vakavaa!
T. Viime vuonna ratoja pähkäillyt
niinpä tosta kyllä ollaa samoilla raiteilla. harrastestanussa kun voi ajaa milä tahansa laitteella. monesti sellaisellakin mikä on stanua heikompi ominaisuuksiltaan. pitkä ja tai kankea joustamaton ja lukoton. siinä tulee kaatuma vaarat selkeesti esille ja ei kuitenkaan mitään kaari vaatimuksia tai muutakaan.

kokonaisuus ihmetyttää. säännöt toki on tehty noudatettavaksi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.10.2010, 07:04
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
niinpä tosta kyllä ollaa samoilla raiteilla. harrastestanussa kun voi ajaa milä tahansa laitteella. monesti sellaisellakin mikä on stanua heikompi ominaisuuksiltaan. pitkä ja tai kankea joustamaton ja lukoton.
Ihan ku tässä viitattais mun ketterään ja joustavaan Ratsuniin Ai niin mutta onhan mulla sentään kemppilukko takana

Siellä se "kilpuri" odottaa tallissa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.10.2010, 15:14
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ihan ku tässä viitattais mun ketterään ja joustavaan Ratsuniin Ai niin mutta onhan mulla sentään kemppilukko takana

Siellä se "kilpuri" odottaa tallissa
Toi possu on MAKEE.

Ossilla on lantsikan konepellillä AASI!

Lisää näitä. Jos ei muuten, niin lapset ainaskin tykkää. Aasi on saanut paljon huomiota osakseen. Ja yleisölajistahan tässä on kyse.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.10.2010, 15:19
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Parempi se Aasi siinä konepellillä kuin kajuutassa
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Trial ja Eurotrial säännöt 2010 + 2011 Jare Tekniikka & Jutustelu 201 15.03.2011 18:54
Stadion trial Ahvenistolla Saija Tapahtumat 358 10.08.2010 19:14
Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! oska80 Tapahtumat 227 13.06.2010 18:57
Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 JiiPee Chit-Chat 1 19.01.2010 17:30
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12


Sivu luotu: 18:20 (GMT +2).