![]() |
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Testataanpas ymmärsinkö oikein, eli jos halutaan tehdä kierroskone niin on parempi käyttää pieni intensiteettistä nokkaa? Kuulostaa ainakin järkevältä... Saitko samalla jostain tietää nuo intensiteetti arvot LT-1 nokalle? Olisi mukava verrata niitä joihinkin nykyaikaisiin nokkiin! --------------------------- http://www.finnshark.com -Corvette Registry of Finland-
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ410 nokka-akselista | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2007 12:43 |
| M: 2.9 ford V6 kannet + nokka ym.... | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.04.2006 15:14 | |
| O:nokka-akseli | timsa | O/M/V Muut | 0 | 03.06.2005 16:55 |
| Nokka-akselin asteet | jst-10 | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 04.01.2004 20:28 |
| Nokka-akseli | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.01.2003 19:36 |