Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Linkit

Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.09.2010, 17:09
dr.strangelove:n Avatar
dr.strangelove dr.strangelove ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.10
Sijainti: Bremen
Viestit: 39
Perusasetus

Elefanti + Jänis + Sipulisoppa !!!


http://www.youtube.com/watch?v=rCewiOuh0Ng

__________________
Ei paska punniten parane!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.10.2010, 12:11
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus


http://www.break.com/index/girl-play...cleavage-kazoo
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.10.2010, 05:40
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
sepäs soitteli nätisti
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.10.2010, 15:35
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Cool

Ameriikan miäs on keksiny laittaa Jeeppiinsä junan torven..
http://www.youtube.com/watch?v=EInr4eavDi0
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.10.2010, 19:21
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus



http://www.youtube.com/watch?v=-z4iw8Ppo1o
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.10.2010, 08:20
hunter x:n Avatar
hunter x hunter x ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.09.09
Sijainti: ironlake
Viestit: 191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
GOD DAMN.
__________________
--dance with the devil--
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.10.2010, 08:33
Daddy's Toy:n Avatar
Daddy's Toy Daddy's Toy ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 816
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Mitä v*tt..........

No keräileehän nuo ihmiset mitä vain
__________________
DADDY´S TOY
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 17.10.2010, 11:26
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Eipä pysty paljoo kattomaan, kaikenlaista sitä omalla naamalla ihmiset tuubiin työntää. Puhekin soljuu niin sujuvasti suomi-englannilla, esmes. "vee-hoo-äs-rekoorder".
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.11.2010, 20:03
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Viestit: 353
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti

Voihan v....u, eikö tääl oo mitään sensuuria
__________________
RR L322
EX-RRC
EX-LR 110 HCPU
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.11.2010, 16:40
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

http://www.riemurasia.net/jylppy/med...71809&c=11&o=s
You are not the father!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hauskoja vanhoja mainoksia Revolver Chit-Chat 6 05.09.2006 11:35
hauskoja vilmi pätkii ja kuvii psychobilly Linkit 0 08.09.2005 01:05
hauskoja nuo henkilöautokuskit hermo Tekniikka & Jutustelu 8 30.07.2004 11:55


Sivu luotu: 23:48 (GMT +2).