Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.12.2003, 14:59
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Lainaus:
quote: Seuraavaksi projektivuorossa yritetään saada luvat HJ:hin 35" ja mahdollisesti 37" renkaille. Patrollin ja suzukin vuorot tulee alkukeväästä jos kysyntää tuntuisi olevan?
Alkaa olla oikeeta asennetta noissa rengashommissa.
Kiitos KooPee ja muut humut siellä Offivarusteessa<img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#

cruiser60@luukku.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitäs on tehoja GM:n 6,2 D:ssä? Olkku Tekniikka & Jutustelu 6 21.08.2007 07:19
MITÄ IHMETTÄ?KARJARAUTA?? ISO.S Tekniikka & Jutustelu 7 02.01.2005 12:55
Mitäs tilasit JakeHammer Tekniikka & Jutustelu 21 17.09.2004 08:11
Mitäs seuraavaksi? Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 10 22.04.2004 18:17
Mitäs nyt tehään...? Rakas Päiväkirja 9 21.05.2003 19:04


Sivu luotu: 21:39 (GMT +2).