![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Niin ja siinähän se selvällä suomen kielellä lukee, että Jimnyn taka-akselille olet lukkoa laittamassa. Mie sitte opettelen lukemaan täällä seuraavaks jahka kerkiän. Antti L
|
|
|
|||
|
|||
|
Kompuran paino ei mua haittaa kunhan sille vaan löytyy jostain sopiva paikka, Jimnyssä kun ei ole liian paljon tilaa. Toi oli ihan asiallinen vinkki että sen kompuran ei tarvi välttämättä olla just ARB:n valmistama.
KAM lukoista on jokseenkin vaikee löytää käyttökokemuksia, kukaan ei tunnu edes kauheasti haukkuvan niitä. Jossain aussioffareiden sivuilla oli jotain juttua, mut sekin sen luonteista että niissä on kuulemma ollut aiemmin "some issues", mutta nyt ne haluais päästä aussimarkkinoille että sais sieltä referenssin (en kyllä huomannu kattoo mikä päivämäärä niissä keskusteluissa oli). KAM Diff sanoo netissä että niiden banjokoppa Jimnyyn on 8 mm paksua alumiinia, joka on vahvempaa kuin orkkis teräskuori. Muovinen koppa olis kyllä aika huono vitsi! Ei mulla ole mikään hätä saada lukkoa ainakaan vielä, kunhan pyöritelen ideaa päässäni kaiken varalta... |
|
|
||||
|
||||
|
Kai ne kamin kilkkeet ihan saman ajaa, lantikoissa käyttää briteissä paljonkin. Monelta land Rover keskustelu palstalta löytyy aiheena kamm or arb locker?
Itse mietin samoja osia aikoinaan, eikä vieläkään pois suljettu ole. Ainoa ongelma on että Suomesta ei ilmeisesti vieläkään löydy edustajaa ja nopeata osatoimitusta. |
|
|
||||
|
||||
|
tuolta on ainakin enen saanut kammilaisia
http://www.offroadpaja.fi/ henkkoht olen arb kannalla mutta tää on vaan mun mielipide |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
nyybinä myllis |