![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Reima oot jälleen kerran oikeassa, eli jaksoille ei tunnu löytyvän porukkaa. Todella moni kysytty on reissussa juuri tuolloin. Tällä hetkellä näyttää, että saadaan just ja just minimi poppoo kasaan, ja tarvittaessa mä hyppään jaksolle. Ilmottautuneita rupean vkl jälkeen keräämään tuohon ensimmäiseen postaukseen, nyt ilmoja 4 kpl. Edelleen otetaan kaikki tarjottu apu vastaan...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lähtekää hyvät harrastajat kokeilemaan tuota tuomarointia. Jaksolla oleminen on varsin mukavaa hommaa, ja siinä pääsee seuraamaan autojen etenemistä aitiopaikalta. Ei kannata olla huolissaan että osaako sitä tehdä vai ei - jaksolla on mukana kokeneempia tuomareita, joten he kyllä opastavat asiassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä voin tulla jaksollekin, jos katsojat lupaa olla kiltisti ettei järkkäreitä tarvita..
![]() Kuinka vanha jaksoapulaisen tarvii olla? Olisko noille 12v ja 13v jäppisille hommia?
Broken Back Team #1 |
|
|
||||
|
||||
|
Aina löytyy kaikennäköistä..
Meitin 13 ja 8 pojat aina mukana hommissa kun itse olen jaksolla "kiinni"..
|
||||
|
||||
|
"KILPAILUSSA ON EHDOTON 110 dB ÄÄNIRAJA (Mittaus suoritetaan 4500 r/min)"
Kiertääköhän Ratsuni edes neljää ja puolta tonnia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
jos kerkiän niin volvolla tuun luokkana kait Hs??
Jare ota parikoppaa kaljaa ja datsuni mukaan ja tuu joku vkl mun hallille niin laitetaan tatsuni kiertämään ison ahtimen voimalla. |
|
|
|||
|
|||
|
Meiltäpäin pitäs tulla kolme autoo viä jos raisios ei tapahru ramatiikkaa
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() niin ja jos ei tule mitään muuta ohjelmaa niin voisin tulla kisoihin toimitsijaksi... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Trial ja Eurotrial säännöt 2010 + 2011 | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 201 | 15.03.2011 18:54 |
| Stadion trial Ahvenistolla | Saija | Tapahtumat | 358 | 10.08.2010 19:14 |
| Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! | oska80 | Tapahtumat | 227 | 13.06.2010 18:57 |
| Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 | JiiPee | Chit-Chat | 1 | 19.01.2010 17:30 |
| kauden 2010 trial | sos | Tapahtumat | 11 | 19.01.2010 17:12 |