![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
on kuulunut, ovat lähipäivinä minulla. kuljetusyhtiöstä soittivat jo että millon ja mihin. ensiviikon aikaan kaikki jotka ovat messissä tässä tilauksessa niin saavat valonsa.
|
|
|
||||
|
||||
moi
minua kiinnostais myös nuo valot...
|
|
|
|||
|
|||
|
valot tulivat ja savut otin, valotehoa tuntuu löytyvän. jos jossain vaiheessa kerkiän niin yritän pimeällä testata niitä ja laittaa kuvan tänne.
|
|
|
|||
|
|||
|
kuvia en ole kerennyt ottaa mutta tuntuu toimivan yhtä hyvin kuin aiemmatkin mallit. ja tehoa piisaa paljon enämpi.
kyselyjä on tullut niin paljon lisätilauksesta että pannaan taas auki. 24watin malli ja hinta noin 55 euroa, korkeintaan laskee siitä hieman. eli jotka haluavat valoja niin: tume22(äääät)hotmail.com. sinne yhteystiedot ja montako lamppua haluaa, ja jos täällä käyttäjänä niin käyttäjätunnus myös. tilaus hoidetaan niinkuin ennenkin eli valot+toimituskulut suomessa minulle ensin ja sitten maksan ne eteenpäin. ja kun lamput ovat minulla niin lähettelen eteen päin. niin ja muutkin joilla valoja on niin vois laittaa kommenttia että ovatko heidän mielestään täyttä saissea vai sellaiset mitä pitääkin. |
|
|
|||
|
|||
|
Päivää pitkästä aikaa
![]() Valot tuli viimeviikolla ja pyörittelin niitä käsissä, ihan pätevän oloset lamput. Kysymys valoihin liittyen kumpi johto on + ja kumpi -? |
|
|
|||
|
|||
|
valkea plussa ja musta miinus, jos ne värit nuin menivät. joka tapauksessa musta on miinus.
|
|
|
||||
|
||||
|
Samaa mieltä täälläkin. Ne mitä olen töissä asentanut on ollut juuri tuolla tavalla, ja vaika ne tulee väärin päin asennettu niin ei ne kyllä rikki mee. Jotkut toimii mienkään kytketty vaan ja toiset pitää olla se tietty napaisuus.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
muistaakseni. mutta ei ne rikki mene vaikka olisi väärinpäin, eivät vaan syty.
|
|
|
|||
|
|||
|
Onko valolähetyksestä kuulunna mittään?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| xenonit työvaloihin | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.08.2009 23:08 |
| Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |
| Olisko suunnistu kiinnostusta? | offipete | Tapahtumat | 14 | 16.02.2007 23:01 |
| tax free LJ -86 4,0 tuodaan jos kiinnostusta | O/M/V Muut | 11 | 28.08.2005 10:46 | |
| M: WARN M 12000 jos kiinnostusta | pee | O/M/V Muut | 18 | 17.05.2005 18:49 |