![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Äkkiä kattoen näyttäis oleva. Ja Euro Trialiin kelpas, eli kelpaako sit "tois pual jokke" :-)
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
ei kelvannu kun erikois luvalla, tais olla liian ohutta puktea ja mun silmään pistää jotenki tuo etukaarien, pääkaaren ja sivukaarien liitoskohdat
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Meidän tiimillä yllätys yllätys ei ole ainuttakaan ehjää autoa millä voisi kisoihin osallistua, mutta tullaan paikanpäälle kannustamaan muita ja kuvaamaan.
![]() Jos kisanjärjestäjillä on vaikeuksia saada riittävä määrä vinssauskalustoa, voimme ottaa mitsun mukaan. Ossin asentama entistä tehokkaampi turbo vei mersun koneesta loputkin voimat. Mutta jos tultaisiin jo heti aamulla ja jos vaikka yleisöstä muutama roteva emäntä vielä työntäisi takapuskurista, eiköhän Ossi saisi mitsun mäen laelle hyviin asemiin ennen kisaa. Vinssit ovat kuitenkin osoittautuneet tehokkaiksi ja nopeiksi vaikka puhti muuten on hukassa.![]() Eli jos tarvetta on, ilmoitelkaa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Moi!
Auto todellakin hyväksyttiin Ruotsissa ja lisäksi hyväksyntä vahvistettiin kaikkien maiden team leadereilla! Auto on oman maansa kattojärjestön hyväksymä ja isoimpana erona on poikien käyttämä materiaali joka on lujuuden puolesta kestävämpää kuin meillä käytössä oleva (ja pirusti kalliimpaa). Samaisesta materiaalista tehdään ralliautoihin luokiteltuja kaaria! Putken mitat poikkeavat hieman meillä vaaditusta, mutta materiaali luokitus sallii tämän. Tässä autossa on kaaret tehty vähän siihen tyyliin mihin putkirunkoisten autojen kaaret ovat yleisesti euroopassa menossa. Itse olisin jättänyt sen viimeisen mutkan sivukaaren ja pääkaaren liitoksesta pois, muuten hyvin asialliset kaaret. Ainakaan toistaiseksi näitä cromimoly kaaria ei toivota suomalaisiin autoihin ehdotettavan, se kun nostaa autojen kustannuksia entisestään! Junde |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kiitos avusta. T. Reima |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Selvä, otamme vinssausauton mukaan.
|
|
#7
|
|||
|
|||
Puuttuvat katsastuskortit
Hei halloo nyt ne löytys meinaan ne teirän puuttuvat katsastuskortti tilaukset, olivatten menneet AKK talouspuolelle ja mappiin mutta nyt ne o löytyny ja lupasivatten postittaa ne hetimiten.
Terv. Reima |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Saaks ajaa myös mönkkärillä, jos on jossain autossa myös apparina??
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
eiköhän kelpaa ja jos katastus alkaa mutisee jostain niin kuski vaan omalla äitinkielel selittämään eiköhän epäilyt lopu siihen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
| Trial ja off-road renkaista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.06.2005 22:10 | |
| off road trial raisio | Tapahtumat | 1 | 31.05.2005 16:43 | |
| Off Road trial PM ruotsissa | -B- | Tapahtumat | 2 | 04.05.2005 08:27 |
| 4. TMK Off Road Trial 23.08 2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 12:19 |