|  |   | 
| 
 | |||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   väli käikäle ja öljy pumppu.väli käikäle koneeseen nyt tais löytyä.. tänään ku kapulassa kehuin itteäni hyvästä ostoksesta ja samalla tihrustin tarkemmin konetta ni siinähän on ilmeisesti hytikka pumpulle varaus laturin vieressä? siinä on vaa joku peitelevy nytten. eikös sen voimanotto oo rattaalla.. eli jostakin etin toho sopivan pumpun ja BOLT ON..? vai kannatasko tohon laittaa joku tuoreempi versio. tarkotus ois siintä ottaa voimaa vinssille/ ohjaukselle. menee ihan kyselyks muttakun en näistä dieseleistä kyl tajua yhtään mitään... vielä  ja loppu kevennys: näin mein pajalla hoidetaan maggaran paisto.. jaksa mitään saatanan tikkua pidellä. 
 
				__________________ Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   jj4hccLainaus: 
 Otappas piruuttasi tuo alumiini levy pois, ja katso onko siellä käyttölaitteen sisuskalut paikoillaan? Jos on, niin sieltä näkyy laakeri, ja sen keskellä boori-reikä. Jos ei, niin siellä on pienen nyrkin kokoinen tyhjä tila. sisua45 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			otin sen kannen äskettäi pois ja tyhjähän se oli. pitääkin tehä soitto kierros rakkori purkaamoille jos löytys sopiva pumppu. 
				__________________ Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Joo, eipä näy sisuskaluja. Mutta käyttölaite löytyy kyllä tuohon helposti. Sen laakerit ovat muuten 6009 numeroiset. Kuinka tuo on noin puhdas sisältä, oletko ruiskinut rasvan poistoa sinne? Puimurin koneet ovat tietysti vähän ajettuja, mutta mustia nekin ovat sisältä. Ajattelin vaan, että voiko noin hyvää konetta olla.   
				__________________  Size does matter, Sisu A-45 projekti Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			ei oo putsailtu   ihmeen hyväkuntoselta vaikuttas muutenkin.  ens viikon lopulla pääseekin jo ehkä maalaamaan koko voimalinjan! .. vaihtoehtoja värille on tasan 2 caterpillarin keltanen TAI valmetin orkkis ruskea. 
				__________________ Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			On taidettu vuodessa puida naksuttaa pari päivää, ja uusilla öljyillä seisomaan. Joka tapauksessa uskomattoman puhdas kone.  Maalaa catin väriin, se on kivan värinen. Tuo vanha valmetin paskan ruskea on aika tylsä sävy...  Noista pumpuista vielä. 411 B koneisissa jeepeissä on sittenkin tuo pienempi P4658 pumppu. 411 C jeepeissä on isompi P5074, vaikka molemmat ahtamattomia. 411 B jiippi työnsi tehoa 85hv/2800rpm, se on kovaa kyytiä traktorin moottorille. Se on tehokkain ahtamaton kone, meidän 88hv/2350rpm pyöräkone on ahdettu. Väännöistä en oikein tiedä, mutta tuolta löytyy traktorien tietoja, niistä saa likiarvoja näille muille moottoreille: http://www.konedata.net/Traktorit/Valmet702_73.htm Olisko tuommonen Powered by Valmet-kilpi komee jeepin perään? Saat semmosen postikuluilla.   
				__________________  Size does matter, Sisu A-45 projekti Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			tuo on kyl ohittamaton tarjous!  pika palaveri piettiin tiimiläisten kesken ja suht yksimielisesti päätettiin et cattia pintaan.   mites tuo P4658 pumppu, riittääkö siinä pelkkä syötön lisääminen jos ahdan ton koneen urpolla.. vai pitääkö kiikuttaa johonkin pajalle elementtien vaihtoon?? haaveilin jostakin pienestä alhaalta heräävästä ahtimesta ku eihän tuo mikää revittely kone ookkaan.. vai oliks se sellai et ennemmi vähä iso ku pieni.. mistä ootte turboja rojekteihi hommannu?/ onko jollai veikkausta tai tietoa minkä kokonen tuohon kävis. 
				__________________ Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 | 
| KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 | 
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 | 
| KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 | 
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |