Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.09.2010, 16:34
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus















Muutama kuva jos apua.. Karkasun kanssa kannattaa olla tarkkana ps. repullisen noita osia teettänyt

__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.09.2010, 22:02
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hei !

Erittäin paljon kiitoksia hyvistä linkeistä.Baxxter räjäytti tajuntani erittäin hyvällä toimintaselostuksella...vieläkin keräilen aivonpaloja lattialta ! Mutta nyt offi-osku lisää tietoa, mittoja , missä teetit osia,onko vakiovetareihin vain jatkettu pooria?
Eikö haljennutta holkkia voi tehdä pidempänä/kasvattaa halkaisijaa ? Näin aluksi...?
LISÄÄ KUVIA! (Tein jakiksen välitystä puolitoista vuotta, kun kukaan ei tiennyt mitään.Kun sain sen valmiiksi ,totesin että oli helppo nakki kun vain olisi ollut ennemmin neuvojia.Nyt olisi mukava päästä joutuisammin liikkeelle!

Kiitoksia!
Nyypi Kurikasta
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.09.2010, 21:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Akselilukosta vielä-Offi-oskuuu !


Ehtoja !

Olisiko Oskulla ollut lisäinfoa lukkoasiaan...?

Nyypi Kurikasta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.09.2010, 21:09
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ehtoja !

Olisiko Oskulla ollut lisäinfoa lukkoasiaan...?

Nyypi Kurikasta
Naapurimaasta saa ostaa kaupasta.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.09.2010, 19:54
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Joo en ole huomannut lukasta tätä.. Ei ole enään noita osia, kun myin pois.. Ja osat teetetty tutun sorvaamon kautta jossain. Suzukiin ei mahtunut isompi halkaisijaista.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.09.2010, 18:16
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Märkäkytkin lukoksi.


Näkyy olevan joissain traktorin etuperissä vaihtoehtona tollanen märkäkytkinlukko.
Jos on talenttia ja vehkeitä alkaa lukkoja tekemään omalla pajalla, tossa olis jotain mitä kokeilla.
Olis vaan aika ässä homma kun vois periaatteessa pedaalilla lyödä lukkoa kehiin kesken tilanteen
hidastelematta ja pelkäämättä tollasta sulkasatoa kun tossa tojon palalukossa aikasemmin
oli esitetty.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.09.2010, 21:24
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.250
Perusasetus

Viiat..


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Näkyy olevan joissain traktorin etuperissä vaihtoehtona tollanen märkäkytkinlukko.
Jos on talenttia ja vehkeitä alkaa lukkoja tekemään omalla pajalla, tossa olis jotain mitä kokeilla.
Olis vaan aika ässä homma kun vois periaatteessa pedaalilla lyödä lukkoa kehiin kesken tilanteen
hidastelematta ja pelkäämättä tollasta sulkasatoa kun tossa tojon palalukossa aikasemmin
oli esitetty.
Aikoinaan mirafiorin kitkalukkoa sovittelivat latan axeliin ja ootkos muuten kattonu hiluksin/hiasen periin? Siäl on se LSD eli luiston rajoitin eli kitkalukko. Ralliautoissakin käytetään tojotan periä juurikin sen lukon takia.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vnt ahdin, toimintaperiaate yms. jkholma Tekniikka & Jutustelu 22 10.02.2009 07:08


Sivu luotu: 19:34 (GMT +2).