![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Moottorin avasin kun se alkoi käymään todella huonosti. Täristi, säksätti ja piti aika pahaa naputusta. Ensiksi säädin venttiilit uusiksi, kun ne kantoi. No, arvasihan tuon mitä siellä oli, kun ei saanut enää tarpeeksi ohuita säätölevyjä. ![]() Kansi oli pahin, mutta löytyi sitä sanomista muualtakin. Pumppu ei siis toiminut ennen remonttia. Eikä ole sen jälkeekään tuo oma pumppu pelannut.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hj60 käyntiongelma | ToyotaHj60 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 15.02.2012 19:33 |
| HJ:n Käyntiongelma. | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.02.2010 17:40 |
| SJ-413:n käyntiongelma | JC | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.11.2008 23:44 |
| XJ:n käyntiongelma | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.11.2005 00:55 |
| Uaz käyntiongelma | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.06.2005 20:49 |