![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Onko tietoa kuinka pitkään suunnilleen menee että valot on suomen maalla?
|
|
|
|||
|
|||
|
Onkos tuollaisen ledivalon käytännön valoteho millainen verratessa esim nordic n25 pieneen työvaloon 55w halogeenilla?
|
|
|
|||
|
|||
|
Onko noita 24W lamppuja tarkoitus kimppatilailla lisää?
|
|
|
|||
|
|||
|
tilataan jos ovat yhtä hyvää laatua kun ne entiset mallit. ei uskalla tilata ennen kun otetaan pienemmästä satsista savut ja hypistellään käsissä
|
|
|
|||
|
|||
|
Onkos lampuista kuulunut mitään?
|
|
|
|||
|
|||
|
on kuulunut, ovat lähipäivinä minulla. kuljetusyhtiöstä soittivat jo että millon ja mihin. ensiviikon aikaan kaikki jotka ovat messissä tässä tilauksessa niin saavat valonsa.
|
|
|
||||
|
||||
moi
minua kiinnostais myös nuo valot...
|
|
|
|||
|
|||
|
huomattavasti valkeampi valo, tehoa enempi ainakin mitä minä testailin nordicin umpiota ja sitä 15watin mallia. nämä uutukaiset ovat sitten 24wattisia joten jeissiä pitäs olla aika paljon enempi.
|
|
|
|||
|
|||
|
ennen on mennyt 1,5 viikosta 4viikkon muistaakseni. nyt ei ole mitään tuhkapilviä eikä muita esteitä niin varmaankin pariviikkoa hyvällä tuurilla. tosin kuljetusyhtiö on vaihtunut viime tilauksesta joten voi kestää tai sitten ei.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| xenonit työvaloihin | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.08.2009 23:08 |
| Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |
| Olisko suunnistu kiinnostusta? | offipete | Tapahtumat | 14 | 16.02.2007 23:01 |
| tax free LJ -86 4,0 tuodaan jos kiinnostusta | O/M/V Muut | 11 | 28.08.2005 10:46 | |
| M: WARN M 12000 jos kiinnostusta | pee | O/M/V Muut | 18 | 17.05.2005 18:49 |