![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() oho kyllähän tuo aika kuoleentunu on ![]() tuohon ois kyllä pirun helppolaittaa apukierrejouset mutta huonontaako vaan entisestään jo jäykkää alustaa tosin en minä tällä kyllä mettään oo menossa että senpuolee.. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mut maantiellä olis iha kiva, jos ei ratti löis nokkaan, ku menee jostai hidastetöyssystä tms.. Tulee todellaki hidastettu niihi (ei kai se huono ole, mut ku niihi pitää melkei pysähtyy). Kingcabil vois surutta vetää sen 4-50kmh niistä yli. No melkei ainaki. ![]() Tuollaisii peten näyttämiä settei olen kans summitilt katellu. Mut harmittaa toisaalta maksaa koko korottavasta sarjasta, ku tarvis pelkät vakiojouset uusina. Tai sitte tuuman-kaks ylös. 4-6 tuumaa nostavat hankaloittaa jo talliin ajamista. :P |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.topparts.ee/ Tuolta oon jo vuoren verran hommannut varaosat forttiin. Levikkeitä kun kyselin niin Mäki 1000 € 650 € mva-huolto ja viro muistaaksenin 400 € kaikkineen kuluineen mulla 2 viikkoo toimitus aika.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
komee fordi ostikkos tuon turusta ? jos se oli sielt ni minunki piti mennä kattoo tuota mut oli pyöränlaakeri ruvennu ääntää ja se vietiin sit huoltoon eikä päässykkää kattoo.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaa ne on poistanut suomen kielen version. Kyllä ne hyvin ymmärtää suomea (kun rahasta kyse)
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kävin kotkas kans kattoos yhtä vastaavaa mikä oli tullin varastos, mut se olis ollu liian vaivan ja rahan takan sit jo. Tosin siin olis ollu takan koppa ja järee lumiaura, mut eipä sil aural mitää käyttöö olis ollu. Vaikka olis sen saatu myyty. Oli vaan nii helvetin tietämättömii myyjiä. Kuulemma ei tarvii e-valoi -> väärin. Kuulemma ei tarvi mitää ihmeellisii paperei, ku heil on kaikki. -> miksei niit näytetty.. ymym Nojoo.. Ei aina voi voittaa.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
bj-40 & ford f250 7.3T -TDi- | tdi | Maasturiprojektit | 292 | 03.07.2010 16:45 |
Myydään Myyty:FORD F250 7.3D 4X4 -90 | awo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 07.06.2009 00:29 |
Myyty KTM EXC-F250 | Tourinki | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.01.2009 16:34 |
Ford F250 | ZTR | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.05.2008 21:44 |
korotusta ford f250:seen (osat jenkeistä?) | kaskinikki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.11.2007 20:08 |