![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() pitää sorvauttaa nyt noi levyt. voimansiirto osat jamantilta sit us parts jolla ei ole koskaan ollut mitään varastossa kun kyselly sit on tää south west trade tai joku sellane ja jari mäeltä johon oon ollu kyllä tyytyväinen joidenkin osien hinnat saattaa olla tajuttoman kalliita mut kaikki kulutus osat osat on ollu ainahyllyssä ja suht edullisesti ja jos jotain on pitäny tilata niin tulee kyllä nopeesti ja asiakas palvelu on hyvää ![]() mua ihmetyttää kans ton pakokaasujarrun toiminta kun kylmällä kelillä se sulkee sitä että saa moottorin nopeemmin käyntilämpöseks mut parikertaa tehny sillee että iha yht äkkii vaikka kone on ollu montatuntii ajos ni saattaa lykätä pakokaasujarruu kesken kaasutuksen päälle joka kuulostaa aika pahalta yleensä tää on tullu ku ajaa jonkun sumupilvenläpi aamuyöstä tai vesisateella jos rupee temppuilee ni pitää nypätä piuhat irti rikkoo viel koko koneen :S
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Joustoja edessä melkein 4cm.. Että näin..
Ja sitte toises kuvas näkyy, et millaine jousiviritys siin on.. |
|
||||
|
||||
![]()
oho kyllähän tuo aika kuoleentunu on
![]() tuohon ois kyllä pirun helppolaittaa apukierrejouset mutta huonontaako vaan entisestään jo jäykkää alustaa tosin en minä tällä kyllä mettään oo menossa että senpuolee.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mut maantiellä olis iha kiva, jos ei ratti löis nokkaan, ku menee jostai hidastetöyssystä tms.. Tulee todellaki hidastettu niihi (ei kai se huono ole, mut ku niihi pitää melkei pysähtyy). Kingcabil vois surutta vetää sen 4-50kmh niistä yli. No melkei ainaki. ![]() Tuollaisii peten näyttämiä settei olen kans summitilt katellu. Mut harmittaa toisaalta maksaa koko korottavasta sarjasta, ku tarvis pelkät vakiojouset uusina. Tai sitte tuuman-kaks ylös. 4-6 tuumaa nostavat hankaloittaa jo talliin ajamista. :P |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.topparts.ee/ Tuolta oon jo vuoren verran hommannut varaosat forttiin. Levikkeitä kun kyselin niin Mäki 1000 € 650 € mva-huolto ja viro muistaaksenin 400 € kaikkineen kuluineen mulla 2 viikkoo toimitus aika.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
bj-40 & ford f250 7.3T -TDi- | tdi | Maasturiprojektit | 292 | 03.07.2010 16:45 |
Myydään Myyty:FORD F250 7.3D 4X4 -90 | awo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 07.06.2009 00:29 |
Myyty KTM EXC-F250 | Tourinki | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.01.2009 16:34 |
Ford F250 | ZTR | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.05.2008 21:44 |
korotusta ford f250:seen (osat jenkeistä?) | kaskinikki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.11.2007 20:08 |