Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.09.2010, 17:52
TURAK:n Avatar
TURAK TURAK ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.07.10
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 81
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Minä ainakin karststan ajatusta että nukkuisin hotellissa ja Jeeppi joutuisi olemaan ulkosalla ryövättävänä. Jos tuohon rekisteröitymiseen lasketaan nykyään myös viikonloput, niin luulisi että helpoin on kun käy hankkimassa pelkän leiman jossain hotellin tapaisessa?
eihän siellä hotellissa oo pakko olla yötä.. ei myökään olla missään hotellissa yötä vaik ollaan siellä viikko kerrallaan... maksat vain huoneen ja se on sillä selvä.. niiralan suunnalla ei lyödä mitään leimoja maahantulo korttiin vaan passista, kortista ja viisumista otetaan kopio ja ne käytetään seuraavana päivänä sortavalassa miliisi asemalla..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.09.2010, 18:30
hj:n Avatar
hj hj ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 882
Perusasetus

passista, kortista ja viisumista otetaan kopio ja ne käytetään seuraavana päivänä sortavalassa miliisi asemalla.. ???????????


millon tuo lie tullu empä oo moista ennenkuullu. jos meinaa olla sortavalassa hotellissa yötä niin hotel ladoga tai hotel piipunpiha kummassakin vartioparkki eipä oo vielä hävinny mittään. piipun pihassa saa olla autossakin yötä (maksaa n.100rpl yö)

Viimeksi muokannut hj : 03.09.2010 18:35
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.09.2010, 19:53
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TURAK Näytä viesti
eihän siellä hotellissa oo pakko olla yötä.. ei myökään olla missään hotellissa yötä vaik ollaan siellä viikko kerrallaan... maksat vain huoneen ja se on sillä selvä.. niiralan suunnalla ei lyödä mitään leimoja maahantulo korttiin vaan passista, kortista ja viisumista otetaan kopio ja ne käytetään seuraavana päivänä sortavalassa miliisi asemalla..
jep jep täällä päin leimaavat maahantulokortin kun on hotellissa ja sitä ei kato kukaan eli käyntäntö vaihtelee ja leiman jos haluaa niin 50 ruplaa maksaa karhumotellilla vaikkei ota huonetta jos takas tullessa pelottaa mutta kaikki on normaalia mitä tuolla maassa tapahtuu .
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.09.2010, 20:18
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TURAK Näytä viesti
eihän siellä hotellissa oo pakko olla yötä.. ei myökään olla missään hotellissa yötä vaik ollaan siellä viikko kerrallaan... maksat vain huoneen ja se on sillä selvä.. niiralan suunnalla ei lyödä mitään leimoja maahantulo korttiin vaan passista, kortista ja viisumista otetaan kopio ja ne käytetään seuraavana päivänä sortavalassa miliisi asemalla..
saakos sä hommatua jonkun selänpesijän/jöitä sinne hotellihuoneeseen niin ei mene ihan hukkaan sitten koko homma.?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.09.2010, 20:25
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

ainiin kalusto kuva , alla vain 38.5 boggerit toivottavasti ei olla jaloissa kun mukaan lähtee niin etenevää kalustoa. tästä ei vissiin tuu boggeri safarii mut intercon tuotteita taitaa olla joka autossa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	003.jpg‎
Views:	981
Size:	95,3 Kt
ID:	14464  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.09.2010, 17:54
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

Outoa kun auto on kasassa jo kuukausi ennen reissua. Nyt vaan hipistellään ja vilaillaan juttuja paremmiksi. Kunhan vaan FOAn paketti ehtis ennen reissua. Asensin muuten kattoluukunkin tohon helpottamaan kovan katon tuomaa ahtaan paikan kammoa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.09.2010, 18:56
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

[QUOTE=mikjus;694502]Outoa kun auto on kasassa jo kuukausi ennen reissua. Nyt vaan hipistellään ja vilaillaan juttuja paremmiksi. Kunhan vaan FOAn paketti ehtis ennen reissua. Asensin muuten kattoluukunkin tohon helpottamaan kovan katon tuomaa ahtaan paikan kammoa
Eli talvinen tippuvesi luukku kylmää vettä niskaan kunhan koppi lämpenee.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.09.2010, 19:50
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.973
Perusasetus

[quote=tiipe;694519]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Outoa kun auto on kasassa jo kuukausi ennen reissua. Nyt vaan hipistellään ja vilaillaan juttuja paremmiksi. Kunhan vaan FOAn paketti ehtis ennen reissua. Asensin muuten kattoluukunkin tohon helpottamaan kovan katon tuomaa ahtaan paikan kammoa
Eli talvinen tippuvesi luukku kylmää vettä niskaan kunhan koppi lämpenee.
Ilmasto on jo trooppinen kyllä ilman luukkuakin.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.09.2010, 19:58
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Unhappy

taitaa mun lähteminen jäädä tänä vuonna väliin.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.09.2010, 14:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Outoa kun auto on kasassa jo kuukausi ennen reissua. Nyt vaan hipistellään ja vilaillaan juttuja paremmiksi. Kunhan vaan FOAn paketti ehtis ennen reissua. Asensin muuten kattoluukunkin tohon helpottamaan kovan katon tuomaa ahtaan paikan kammoa
Enemmän jalkatilaa
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 11.09.2010, 15:28
TURAK:n Avatar
TURAK TURAK ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.07.10
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 81
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
saakos sä hommatua jonkun selänpesijän/jöitä sinne hotellihuoneeseen niin ei mene ihan hukkaan sitten koko homma.?
Eiköhän sieltä jonkunlaisia saa hommattua
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 11.09.2010, 17:40
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Toi Rujon hj alkaa olemaan jo aika asiallisen näkönen.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mudventures, pähäma, venäjä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa Mudventures 2017 20-24.09.2017 _Tero_ Tapahtumat 40 01.11.2017 12:50
PäHäMa Mudventures 2016! 27-30.10 _Tero_ Tapahtumat 114 07.11.2016 12:01
PäHäMa Mudventures vk 41 8-11.10.2015 _Tero_ Tapahtumat 79 28.10.2015 22:17
PäHäMa Mudventures 9-12.10.2014 _Tero_ Tapahtumat 120 31.10.2014 20:38
PäHäMa Mudventures 2013 16-20.10.2013 _Tero_ Tapahtumat 112 04.12.2013 00:11


Sivu luotu: 23:23 (GMT +2).