Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.09.2010, 20:02
MOGGI MOGGI ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.06
Sijainti: Turku
Viestit: 678
Perusasetus

v70 -98 390tkm ei ruostetta päällä eikä alla!
sprinter -05 kyljet kuin 60 luvun hippi autossa.. kivoja kukkia! ei hyvä.

__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista
-mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä-

Viimeksi muokannut MOGGI : 02.09.2010 21:30
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.09.2010, 20:20
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

niittaus


nyky autot alkaa olla kasattu niittaamalla ja liimaamalla jo tehtaalla.
että ei ihme toi jousitukien kiinnitys
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.09.2010, 21:38
romurauta:n Avatar
romurauta romurauta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.09
Sijainti: kokkola
Viestit: 236
Perusasetus

2000 luvun citroen jumpereissa oli ihan seuraavaan korimalliin asti maalivikaa.varsinkin metallihopeat värit olivat erityisen himmeitä ja tasopinnoilta maali lähtikin isoina levyinä pois.painepesurilla katosta sai parhaillaan miltei puolet pois

uuden korimallin vw transportereissa ei isoja ole tullut eteen.muutamista joutunut etuovien etualareunaa paikkaamaan kun värit irtoaa.lieneekö saaneet alkunsa jonkunlaisesta osumasta..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.09.2010, 10:23
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

Välillä tarinaa vähän iäkkäämmistä autoista.
Yhen tutun 90-luvun WW-Transportterissa näkyy ruoste kukkivan ympäri autoa.

90-luvun alkupuolen Primeroissa mätänee polttoaineen täyttöaukon ympäristö sisäpuolelta ja takapään iskari-/pyöränkotelot aika tehokkaasti, niitä on saanu paikkailla paristakin yksilöstä.

Mazda 626 vm.-92 ( GE, se pyöreästi muotoiltu) osaa olla luja auto. Katsastuksessa jaksetaan kehua pohjan ruosteettomuutta, pyöränkotelot on kovassa kunnossa. Helmoissa havaittavissa jo pientä rusketusta, muttei vielä läpimädät. Pintapelteihin on ympäri autoa aikojen saatossa tullut ruhjeita, mutta ei ole lähteny ruostumaan. Kai noissa on sinkitty kori.
Ei tuossa muutenkaan ole valittamista, moottorin(2.0 pensa) päästölukemia kehuvat uuden auton veroisiksi, koneella ajettu 464tkm eikä tunnu missään. Matukkaa ei ole pidetty kuin kukkaa kämmenellä, ruostesuojauksia ei ole tehty. (ellei sitten aivan uutena) Tuommoset tapaukset ovat kai autotehtaiden painajaisia, on tainnut tulla joku virhe tuon kaaran valmistuksessa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Merkkien määrä viestissä -Jyki- Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 3 29.10.2008 22:50
Eri merkkien tyyppivikoja! G280E Tekniikka & Jutustelu 78 20.04.2007 11:18
sticky-linkkilistaa eri merkkien varaosasivuille? velikani Chit-Chat 1 23.12.2006 13:56
Eri merkkien + ja - yhteenveto Rabarberg Tekniikka & Jutustelu 0 04.12.2003 01:40


Sivu luotu: 12:19 (GMT +2).