Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.09.2010, 08:18
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Kardaanin muutoksia odotellessa laitoin etupanssarin paikoilleen. Ei ota mikään kiinni ja tuosta mallista saa helposti pestyä ylimääräiset mudat letkulla pois. Öljynvaihtoplugi peittyy sopivasti panssarin alle, mutta sitä tuskin tulee heti avattua, kun ex-omistaja vaihtoi öljyt joka paikkaan.

__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.09.2010, 12:09
JeepTrainee:n Avatar
JeepTrainee JeepTrainee ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 43
Perusasetus

Kuis toi nyt on noin suunniteltu toi panssari? Sehän on kuitenkin kiinni noilla perän kannen pulteilla, joten mites tonne öljyt laitetaan kun käytät perän auki. Eli joutuuko tekemään niin, että enste perä kasataan ilman panssaria ja lorotellaan öljyt sisään, sitten otetaan pultit pois ja toivotaan että silikonit pitää kannen kiinni ja vasta sitten panssari paikoilleen pulttein kera?

Jotenkin vaikuttais olevan vielä tuotekehitykselle varaa tossa panssarissa vai olenko nyt ymmärtänyt jotain todella väärin... ja olisi kai sitä joskus kiva päästä tarkistelemaan että öljyä sieltä perästä löytyy ja ettei ole vettä imassu jossain upotuksessa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.09.2010, 14:18
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JeepTrainee Näytä viesti
Kuis toi nyt on noin suunniteltu toi panssari? Sehän on kuitenkin kiinni noilla perän kannen pulteilla, joten mites tonne öljyt laitetaan kun käytät perän auki. Eli joutuuko tekemään niin, että enste perä kasataan ilman panssaria ja lorotellaan öljyt sisään, sitten otetaan pultit pois ja toivotaan että silikonit pitää kannen kiinni ja vasta sitten panssari paikoilleen pulttein kera?

Jotenkin vaikuttais olevan vielä tuotekehitykselle varaa tossa panssarissa vai olenko nyt ymmärtänyt jotain todella väärin... ja olisi kai sitä joskus kiva päästä tarkistelemaan että öljyä sieltä perästä löytyy ja ettei ole vettä imassu jossain upotuksessa?
Olet ymmärtänyt aivan oikein. Ihan laiskuuttani en nyt jaksanut lähteä vaihtamaan panssaria toisenmalliseen, vaan löin tuon vain kiinni. Meininki ei ole upottaa sitä viikoksi suohon, vuotoja ei ole yksittäisiä kuivahkoja tippoja lukuunottamatta missään ja luulisi kahluusyvyydenkin riittävän. Takaperän huohotinletkun kiinnityspiste on rungossa 70cm korkeudella (vakiokumeilla) ja etupäässä taitaa tulla tulipeltiin toista metriä korkealle. Jos tarttee panssari irrottaa niin sitten vain irrotetaan.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.09.2010, 21:27
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 936
Perusasetus

No eihän tosta etuperseen suojasta tarvi kun vetästä rälläkällä yks ripa irti ja uuteen paikkaan jos tarvii.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.09.2010, 16:38
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
No eihän tosta etuperseen suojasta tarvi kun vetästä rälläkällä yks ripa irti ja uuteen paikkaan jos tarvii.
Rälläkällä jos vetäisee, niin pitäisi ottaa koko vaakaripa irti, pidentää muut ja hitsata vaakaripa tuuman ylemmäs. Siksipä meni hermo koko laitokseen. Otin sen irti, vein takaisin Halmeelle ja kävin Jamantilta kuppimallisen tilalle. Siinä vaihtui kiinalainen jenkkiosa taiwanilaiseen! Pitäs mahtua avaaman öljyroppu ilman rälläkkää!

Samalla reissulla meni varmuudeksi molemmat kardaanit tasapainotukseen Ko-Metille. Tuumivat, että viallinenhan tuo takakardaanin laakereiden linjaus todellakin on, joten toiveissa on saada korjattua jyrinät pois.

__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.09.2010, 11:44
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Sopiko se mutkaosa jonka verissä sormin sulle irroitin??
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.09.2010, 12:24
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Juu pientä väkivaltaa vain, vapaavirtaussuodattimen vaatima huohotinviritys pois ja se mutka tilalle. Sinne meni ja putsariin menevä putki myös.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 Traveler O/M/V Ajoneuvot 10 10.06.2009 23:18
Myydään jeep cherokee kaiffari O/M/V Ajoneuvot 0 14.04.2009 21:41
Jeep Cherokee 4.0?? mattijun Tekniikka & Jutustelu 2 30.12.2008 16:33
Jeep Cherokee Xj vm.-89 O/M/V Ajoneuvot 7 29.06.2006 19:48
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 01:42 (GMT +2).