![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Naapurilla tällanen suht nykymallin näköinen Mazda 3, vuosimalli lienee -04. Kaikki luukut vaihdettu kittisaumojen auettua/ruostuttua. Mazda 6:t näyttää olevan aika härskissä kunnossa takapyöränkaarista alkaen. Pomon M-B C 220 kompura -02: takapyöränkaaret korjattu takuuseen Vehossa, taas kukkii jo reippaasti. Takaovessa on maalin alla ruostekuplaa myös, samoin takaluukku näyttää kesivän. Väyrys-mersuistahan repee myös kaikkien muitten ruostevikojen ohella etujousien ylälautaset irti kopasta. Veho niittaa uusia popniiteillä! Tehtaan virallinen korjaustapa kuulemma. Näyttää ruostuvan tämän vuosituhannen Bemareissakin konepellin kittisaumat. Ducatot ja Ford Ka:t on omasta näkövinkkelistä nopeiten puhkiruostuvia 2000+ vuosimallin autoja.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
VAG-konsernin vehkeet kahta puolen milleniumin,maali lohkeilee isoina paloina kiveniskuista.Siinä sitä sinkityn korin hienoutta...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
jepjep...vasta tällä viikolla piti meikata yhtä ka:ta.pensaluukun ympärillä oli kuplaa.loppupelissä lähes koko kranssi lähti kokonaan irti kun oli kauttaaltaan ruostunut puhki. takapuolelle pääsee kaikki paska koska ainakin tästä yksilöstä puuttui sisälokasuoja.
noissa väyrysissä tosiaan riittää sitä kukkaa joka-ainoaan paikkaan.sääliksi käy niitä jotka viimeiset rahansa laittavat johonkin moneen kertaan kitillä leivottuun pommiin kun pellit pysyy useista paikoin kasassa pelkän kitin avulla. peräluukkujen ja ovien alaosien kuplaongelmia löytyy ainakin VW konsernin tuotteissa golfeissa ja passateissa sekä audin A4 sekä A6 malleissa. Ovatkin merkillisen tyypillisiä useissa Chrysler voyagereissa muhii konepelti laitoiltaan pikkureikiä täyteen sekä chevroletilla vastaavissa alumiini konepelti muhii molemmin puolin |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Höh, menee tänä vuonna Range Roverini 30 vuotinen puhkiruostumistakuu umpeen.
Mitenkähän tässä nyt käy...
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mazda 6 suht yleisenä autona on jäänyt mieleen erityisen ruskean pohjansa ansiosta. Ei ole läpireikiä vielä näkynyt mutta mites muutaman vuoden päästä.. Fordit nyt oikeesti ei ole autoja ollenkaan ja ovat samaa tautia mazdaan tartuttaneet
![]() Valmistuumaa Italia tuntuu tarkoittavan max 10v ja 160tkm, sitten onkin jo kaikki loppu ja reikiä vähän jokapuolella. Fiatit ja varsinkin alfat. Arkiajot ajelen pääasiassa -99 c-mersulla, 230tkm mittarissa ja tuossa hitsailun lomassa koitin juuri etsiä jotain kohtaa missä ei näy ruostekakkua. Katossa nyt ei ainakaan isompia ole, ulkopuolella ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä ollut seuraavia kokemuksia:
-98 Seat Toledo, 450tkm, jouduin tekemään ensimmäiset hitsaukset kun katsastusmies käski hitsata helmojen tuuletusaukot (pohjan puolella about keskellä helmaa) umpeen koska olivat ruostuneet reunoilta. Lisäksi "runkopalkki" oli ruostunut puhki kuskin jalkojen alta, mutta se ei ilmeisesti haitannut kun ei tarvinnut korjata... -01 Mitsu Galant 2.4GDi, 260tkm, pintakukkaa pohjassa ja näissä malleissa takakaaret kukkii herkästi. -96 Mitsu Legnum 2.5V6 twin turbo, 110tkm, ei ruostetta (japsituonti) -91 Mitsu Galant 2.0GLi, 360tkm, tänä kesänä ensimmäinen paikka takatukivarren koteloon, muuten ei edes pintakukkaa -90 Mitsu Pajero, 308tkm, ruostetta vähän joka puolella, ihan kuin olisi märässä pellossa seissyt (tiedä vaikka onkin), helmoista ylöspäin kuin uusi jos ei ruttuja lasketa eli runko ja pohja aika mätiä. Takapyörän ympäristöt rungosta todella ruosteherkkiä. -89 Nissan Sunny 1.4L, 485tkm, mätä kuin perkele. Iskarikotelot takaa ihan sudet, ylipäätään takapyörän ympäristöt puhki joka puolelta. Helmojen takaosat ja takalattiat piti myös hitsata. -87 Mitsu L200 rwd, 275tkm, yksi sauma oli lahonnut rungosta ja sen joutui hitsaamaan uudestaan sekä helmat ja pyöränkotelon puoleiset jalkatilat vaihdettu. Rungoltaan luja peli, kori mätänee herkästi. -84 Ford Fiesta, 160tkm, yhden ainoan (!) paikan jouduin laittamaan etuiskaritolpan juureen kun oli märkännyt. Ensimmäinen ja viimeinen paikka siihen autoon, ensimmäinen ja viimeinen ford... ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuskin kai popniiteillä??? "kuulemma virallinen" eiks katsastuskonttoreille ole sit jaettu mitään virallista tiedotetta asiasta?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Löytyypä tuo väyrys-mesen niittausohje netistäkin kunhan viitsii vain kaivella: http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=674062 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Merkkien määrä viestissä | -Jyki- | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 3 | 29.10.2008 22:50 |
Eri merkkien tyyppivikoja! | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 78 | 20.04.2007 11:18 |
sticky-linkkilistaa eri merkkien varaosasivuille? | velikani | Chit-Chat | 1 | 23.12.2006 13:56 |
Eri merkkien + ja - yhteenveto | Rabarberg | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.12.2003 01:40 |