![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Saanko kysyä että miksi et asenna remmiahdinta. Ei tarvitse muutoskatsastaa eikä kalliita VTT mittauksia kunhan et pidä hihnaa paikoillaan yleisessä liikenteessä. Muutaman henkilöauton tiedän jossa näin on ja ahtimen saattaminen toiminta kuntoon on noin 15min homma. Käsittääkseni katsastuksessa papereihin tulee kuitenkin merkintä että ahdin on muttei remmi saa olla paikoillaan yleisessä liikenteessä. Vaparin virittäminen kun on hyvin paljon kalliinpaa ja tarkempaa kuin ahdetun moottorin,ja remmillä sen voiman saisi mille alueelle haluaa kunhan pelaa vain välitykset oikein. En nyt yritä tuputtaa,mutta tarkoitan vain että kun virität vaparia niin 1000€ ja saat esim 70hv lisää vakioon,ahtamalla tuolla budjetilla voidaan puhua jo 100-150hv kevyesti jos vai moottori kestää sen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() sisua45 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Esimerkiksi Toyotan 4A-GZE koneessa on ohituskanava+venttiili ahtimen ohi ja magneettikytkin ahtimen hihnapyörällä,toimii vaparina osakaasulla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pulju tais olla LC-Engineer tuolla jenkkilässä:
http://www.toyotacatalog.net/M1WebGe...ss=1545&Page=3 Lainaus:
![]() Eli ei mitään vimpanpäälle viritettyä tehdä vaan ennemminkin piristellään ![]() On nuo ahdinsarjat aikas kovissa hinnoissa tuolla ameriikassakin, 3000$ pyytävät ![]() Vaikkakin jos olis niin paljon ylimääräistä niin LC-Engineeriltä tulis kyllä aikas iso paketti tilattua ![]()
__________________
DADDY´S TOY |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Yks pulju joka myi osia http://www.doaracingengines.com/index.html ...
Sit oli yks mikä myi viel enemmä noit viri osii mut en oo löytäny sitä sivua enää.. Ja jos joku on ostamassa jenkkilästä viriosia toho 3VZ-E koneesee ni minä olen ainakin mukana tilailemassa osia... !! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Downey myi Tojotan maastureihin viriosia mutta taitaa olla kaput koko lafka...
|
#8
|
||||
|
||||
![]() juu...
Ihan mitä vaan nyt teetkin autollesi(vapari/ahdettu),niin hommaat siihen ekana kunnon seos suhde mittarin ettei se vaan vahingossakaan mee laihalle ja kilahda.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.doaracingengines.com/index.html |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Tere
Mielestäni ei kannaa portata kansia, ennenkuin kuin teet jotain imusarjalle. Orkkis imusarja on sen verran aerodynaaminen, että sotkee virtaukset vaikka olisi millaset kannet. Aloita porttaamalla plenumi, heitä vakiolla imusarjalla vesilintua ja hommaa kunnon läppärungot. Sitten porttaat kannet. Peltisarjat kannattaa hommata Summit racingistä, omat maksoi rahdin kanssa n.650€+145€tulli/verot. Palvelu oli hyvää ja nopeaa, peltisarjat perille tuli viikossa. Samalla poistin EGR:n, imuilman vaimentimet ja ylimääräiset romut imusarjasta, autosta tuli ihan eri vehje. kuvia omasta löytyy nettiautosta ID: 3467018. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4runnerin jakopää | Juilewi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.05.2009 07:17 |
Ostetaan 4runnerin peltisatsi | mielipuoli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.12.2008 16:06 |
4runnerin tukivarsista | Rak | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.02.2007 23:06 |
O: 4Runnerin kuskin ovi | -MaTTi- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.08.2006 18:50 |
M:4Runnerin osia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 19.03.2006 18:27 |