![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ostettu Nettimotosta katteleen, jos ei muten löydy... Siellä jo joitain kokonaisia ja ehjiä kelkkojakin tohon hintaa saatavissa... Ja kuutiotakin yli 400.. Loput sit myyntiin, niin on pian se moottori melkeen ilmanen.Ostettu |
|
|
||||
|
||||
|
Mul ois alumiinilohkoinen cadillacin 4,1l tbi V8 kone tuossa EDULLISESTI! Se on pob jaolla joten vaihdelaatikkovaihtoehtoja löytyy!
|
||||
|
||||
|
Taitaa paino vähän pompata.. kun koko härvelin max paino siinä 370kg
|
||||
|
||||
|
Anna pompata vaan. Koneen hinta 250€ jos se vähän laskisi tuskaa! Oishan siinä ÄÄNET!
|
||||
|
||||
|
Joo mut ei pääse kisoihin eli täysin turha
|
||||
|
||||
|
Älä pidä hulluja jännityksessä, eli mihin sitä moottoria tarvitaan? Ja kuinka paljon pitäis olla hevosia moottorissa, noin?
|
||||
|
||||
|
Näät aikanaan
Tällä hetkellä tonninen koko pyörä kiikarissa.. mut tarjota saa silti.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.06.2009 19:53 |
| Myydään 2lt moottori | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.10.2008 14:39 |
| O: GM 6.2 dsl moottori | heicola | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.08.2006 16:34 |
| O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |
| m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. | hj | O/M/V Muut | 10 | 24.11.2005 22:30 |