![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kovin oli Mika Juhani innokas myös minun vitoa ostamaan, harmi kun kerkesi mennä. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Noi kerää randomina suomalaisia yhteystietoja netistä ja käyttää niitä vakuuttaakseen myyjän.
Kusetusta siis. |
|
||||
|
||||
![]()
samallainen viesti tuli mullekkin yritti mönkijää ostaa en vastaillut mitään vaan poistin viestin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuommonen tuli appiukon kiposta:
Viesti : Boat still available for sale? Can i know the condition of the boat. Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Mika Juha Puhelinnumero : +358483281984 Sähköpostiosoite : mikajuha01@gmail.com
|
||||
|
||||
![]()
Paas vastaten et: Joo on kunnossa, otakko sen Sakun Transporterin kyytiin sit samalla...
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Joo , yritti ostella bj:tä pojalleen
![]() Tuollanen oli silloin osoite :martinsjames1@aol.com Teksti oli juuri samainen joka oli tuossa aikaisemmin ...ja God Bless jokaisen viestin loppuun !!! Kaveri oli merimiehenä jollakin Navy seal´s - botskilla ...VARMAAN !!! Kaikkee pitää näköjään kokeilla .... |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ois Darren John kiinnostunut Torin puolella yhestä vajaavetosesta. Se lähetti oikeen tekstarin mulle. Tekstarissa lähettäjän kohalla tuo Darren. Minkähän palvelun kautta tuokin onnistuu, että tulee suoraan nimellä tekstivieti puhelimeen? Kyseli viimesimmistä huolloista ja pyys lähettään meiliä hotmail osoitteeseen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sonerallakin on tuollanen palvelu jonne voi modeemilla pukata tekstiviestin, ja lähettäjän numeron paikalle voipi laittaa ihan mitä vaan puutaheinää.
|
|
|||
|
|||
![]() SkypeLainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Juha Jokinen.............eiku........... | faagis | Linkit | 2 | 20.12.2007 22:35 |
Mikä et- luku patrolliin ?? | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.04.2007 12:14 |
Upeeaa Mika | sjeeppi | Chit-Chat | 13 | 26.06.2006 17:27 |
mika pelittää | bono | Bullshit | 0 | 08.10.2002 13:06 |