![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
jos autossa ei ole katsastuskorttia nii kisapaikalta saa väliäikaisen lunastaa ja Akk lähettää sit joskus oikean kortin.
Kiasapaikalla saa kertalisenssin jolla saa luvan ajaa. kypärä on ainut pakollinen varuste ja tiätysti autossa turvavyät kummallekki. lisää kysymyksii jos epäselvii asioita, vastaan tarvittaessa,. säännöt löytyy akk sivuilta. terv. Reima |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jaa....kait se Ratsuni saattais vielä yhen harrastekisan taas mennä eteenpäin, joten tulossa olen. Joku appari pitää kans houkutella, ku eiköhän Tare osallistus Suikalla ProModiin. Ratsunin katsastuskorttia ei kans ole vielä kuulunu, joten pitääkin kai kysellä sitä AKK:n suunnalta. |
|
|||
|
|||
![]()
Enpäs pääsekkään 30 V synttärit silloin...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
KAIKKI jotka tilasitte edellisessä tmk kisassa autoonne katsastuskortin pistäkää pikaisesti auton tiedot ja omat yhteystietonne joko yv/s,postilla Kirsiaholle HETI ÄKKIÄ
|
|||
|
|||
![]() Katosiko posti matkalla Vantaalle
Olisko käynyt niin että posti on kadottanut hakemukset Raision ja Vantaan välillä???
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo en tiedä minne on hävinny katsastuskorttitilaukset sillä tiedän että itse laitoin moisen kirjekuoren postilaatikkoon torstaina TMK
![]() TERV. REIMA |
|
||||
|
||||
![]()
jaa-a, saankohan mä autoa sinne paikanpäälle millään?
|
|
|||
|
|||
![]()
tyä kiireitten takia en ole viäl kerenny kutsua julkaista täällä offipalstalla, elkää hättäilkö kyllä se tulee kunhan saan joku päivä lopetettuu tyät sellaseen aikaan et jaksais kirjoitella sen.
T, Reima |
|
||||
|
||||
![]() Ai niiiiin SE seikka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kait se Mika jotain keksii ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
oishan tossa dösän perässä koukku vapaana....
|
|
|||
|
|||
![]()
Tässä Momo OFF ROAD TRIAL Kilpailukutsu, mun sähköposti tökkii taas ihan kiitettävästi, eli voitte ilmoittautua myäs palstan yv kautta.
Kilpailua katsomaan tulijoille tiedoksi että alueelle pääsee 10€/ auto Terv. Reima Viimeksi muokannut RJCOBRA : 31.08.2010 19:57 |
|
|||
|
|||
![]()
Momo Off Road Trial 25.09 2010 klo 11.00 Raisio kilpailukutsu julkistettu
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla tökkii sähköposti taas ihan riittävästi eli voitte ilmoittautua myäs palstan YV kautta.
Terv. Reima |
|
||||
|
||||
![]()
Jos dösän persus o täyttyny, niin mulla koukku vapaana... Tarttee varmaanki pakua sitte ajaa???
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ilmoittauduttu on!!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
missähän vaan mahtaa olla ku ei oo tullu perille.
tarkista sähköpostiosoite, ei pistettä väliin. Terv. Reima |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ja off-road renkaista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.06.2005 22:10 | |
off road trial raisio | Tapahtumat | 1 | 31.05.2005 16:43 | |
Off Road trial PM ruotsissa | -B- | Tapahtumat | 2 | 04.05.2005 08:27 |
4. TMK Off Road Trial 23.08 2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 12:19 |