![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Myyty kompuroita pari mennyt kolme ois vielä. ei oo kukaan huonoksi moittinut. flektin halkaisija 40 cm oon aina unohtanut mitata kun oon tallilla käynyt.Myyty |
|
||||
|
||||
![]()
Tollainen kompura toimii hyvin, kun poistaa ne kuivausryynit sisältä ja pikkasen suurentaa tuloilmareikää. Tuotto on vähän pieni, mutta painetta tekee pirusti, miulla säiliöpaine 15,5 bar ja 7 minuuttia menee tyhjästä täyteen 19 litran säiliöllä. Mäntä on keraaminen, joten luulisi kestävän aika pitkään ennen ku leikkaa kiinni.
Oliks tosta tankista kuvatuksia? |
|
|||
|
|||
![]()
nostellaan wallas myyty puhaltimia ja kompuroita ois vielä.
|
|
|||
|
|||
![]()
nostellaan
|
|
|||
|
|||
![]()
Invertteri... Modifioitu vaiko siniaalto ??
|
|
||||
|
||||
![]()
80€ kompurasta tarjottu
|
|
|||
|
|||
![]()
Invertteristä en tiedä onko siniaalto vaiko mikä. Mutta profiilissa kuva missä on laitteen tyyppikilpi valmistaja yms. oisko niistä jotain apua. Juu kompura lähtee 80e pistä yhteystietoja tai soita mulle. Kompuroita vaan yx enää. Sori et vastaus kesti ei aina muista kattoo oisko tullu kyselyitä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 12V inventteri 1000w | Juhizz | O/M/V Muut | 3 | 02.12.2009 18:01 |
Myyty arb kompura | FROM | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 25.06.2009 06:16 |
24V kompura | ZTR | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.08.2007 16:19 |
M:Uusi inventteri ESAB LHN 250 caddy professional | O/M/V Muut | 6 | 23.01.2006 19:18 | |
M:ARB kompura | O/M/V Muut | 2 | 10.11.2005 12:06 |