![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
vihdoin saatiin meidän prinsessat kotiin.. ![]() tai eilenhän heidät jo kotiutettiin ja ensimmäinen yö meni meiltä valvoessa..
|
|
|
||||
|
||||
|
LomaLomaLomaLomaKesälomaKesäloma <3 <3 seuraavat 4 viikkoa hölmistynyttä oloa kun ei tarvitse TÖIHIN mennä..voi vitti kun kivaa
![]() ![]() ******************* Sandaalit jalkaan ja kravatti pois vanhat bermuda shortsit löytää jos vois Havaiji paita mut nuoreksi saa nyt on elämä niin upeaa Sovimme eilen tapaamisen siitä sinähän teet tosi täydellisen tästä vois syntyykin vakavampaa onhan kesä ja saa rakastaa refrain: Näin se kesäloma toimii kun sen oikean kohtaa kyllä kesäloma toimii seikkailuun se meidät johtaa sua niin paljosta mä kiitän hetket muistoihini liitän tämän kesän annan sulle sulle vain sulle kai sä olet hyvä mulle niin kuin mä sulle? Siinä sä seisot kun paikalle tuun näen iloiset silmät ja nauravan suun terassi kutsuu jo lomailijaa nyt on elämä niin upeaa Yritän peittää innostuksen siinä hommassa silti mä onnistu en tunteeni kuumat näkyä saa onhan kesä ja saa rakastaa refrain Sua niin paljosta mä kiitän hetket muistoihini liitän tämän kesän annan sulle sulle vain sulle kai sä olet hyvä mulle niin kuin mä sulle? |
|
|
||||
|
||||
|
Kokkasin tuossa paistinpannulla kananmunia ja hiillosmakkaraa aamupalaksi.. Sen seuraksi hotkin lautasellisen kaurapuuroa voisilmällä ja päälle leipäpari. Nyt istuksin koneella kahvikupposen kanssa ja mietin, että millekäs sitä tänään alkais.
Pihalla odottaa pari hitsausta vailla olevaa pirssiä, mutta niissäkään ei enää maailmoja kaatavia hommia olis.. Ei kai kovin paljon paremmin enää olla vois.. Ainakaan Nallella. |
|
|
||||
|
||||
|
Loma alkoi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuuntelin tuupista jaakko tepon biisejä, ei voi vituttaa mikään
|
|
|
||||
|
||||
|
Automaattimaski! Ekat saumat tänään, ei taida olla paluuta perinteiseen.
|
||||
|
||||
|
Sauna rentoutti, nyt on hyvä olla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |