Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.08.2010, 19:42
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Nyt olen päätynyt siihen ratkaisuun, että laittaisin Toyotan 2lt2 koneen laatikoineen ja jakolaatikoineen, jos sellainen paketti jostakin kohtuudella löytyy. Ei vain löydy, eikä ole intoa kahtella.

Jos joku tietää sellaisen paketin, taikka vain koneen, niin KERTOO sen privana MULLE. Tiedän, myöhästyin, kun vasta yksi oli myynnissä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.08.2010, 20:05
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Mullois ylimääränen Nissanin RD28 laatikoineen päivineen, eikö sellanen menis sitten volvossa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.08.2010, 19:59
tratok:n Avatar
tratok tratok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.10.09
Sijainti: *
Viestit: 344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Mullois ylimääränen Nissanin RD28 laatikoineen päivineen, eikö sellanen menis sitten volvossa?
RD28T jos tarkkoja ollaan ;-)
Itekkin ehottasin että tuo GR:ä patrollin teknik vois istahtaa kivasti. Ohan siinäkin ihan mukavasti voimaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.08.2010, 20:26
Rune:n Avatar
Rune Rune ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.11.06
Sijainti: Posio
Viestit: 324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tratok Näytä viesti
RD28T jos tarkkoja ollaan ;-)
Itekkin ehottasin että tuo GR:ä patrollin teknik vois istahtaa kivasti. Ohan siinäkin ihan mukavasti voimaa.
Miten motin ja laatikkojen pituus kokonaisuutena?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.08.2010, 10:31
HCK:n Avatar
HCK HCK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 295
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rune Näytä viesti
Miten motin ja laatikkojen pituus kokonaisuutena?
185cm Kartaanin laipasta siimapyöraan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.09.2010, 18:46
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Joko se voima moottori löytyi? Tuossa saattais vapautua TD5 mosa/vaihteisto/jakis paketti defenderistä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.01.2011, 16:17
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.652
Perusasetus

Mitähän tollainen GR:n kone painaa. Onko suurta eroa Patrollin 3.3 turboon. Ja mites tuossa GR:n koneessa kytkin. Onko mitä kokoa ja mikä on suurin mitä saa laitettua. Jos tuossa tuon oikeen mäyriksen sais hommattua niin tuo kone olis vahvoilla
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.08.2010, 20:31
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmari Näytä viesti
Nyt olen päätynyt siihen ratkaisuun, että laittaisin Toyotan 2lt2 koneen laatikoineen ja jakolaatikoineen.
Eiks tosta nyt tule maailmankaikkeuden nuhaisin viritys?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 09.08.2010, 20:47
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

No ei kyllä varmaan pitäisi tulla, eikö tässä II kehitysversiossa ole se syöttöpumppu, jonka saa jo antaan enempi soppaa? Oliko se Tare, vai kellä se oli valmis kone vasta myynnissä?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 09.08.2010, 22:59
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Tuosta VW:n / Volvon d24:sta:

Itellä on ollut noita turbollisina ja turbottomina versioina niin hlö- kuin pakettiautoissakin.
Kaikki ovat toimineet ihan niinkuin pitääkin ja odottaa saattaa (eli hyvin)

Koska ei itellä, eikä lähipiirissä ole ollut tarvetta aukoa tuota turbotonta d24:sta, niin tietääkö kukaan kertoa suoralta kädeltä,
että onko siellä niitä mäntien öljysuihkuja, niinkuin on tuossa turbollisessa versiossa?

Omakohtainen varma tieto on noista Patrollien koneista, että myös turbottomissa on öljysuihkut.
Kuinka on tämän d24:n kanssa?

Itelle olis vaan tulossa 2kpl d24:a, jotka ovat vielä hyvässä iskussa.
Ei viitsisi huvikseen aukoa hyvää konetta...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 10.08.2010, 08:49
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Onko kukaan vielä 1kzt.tä tunkenu suomessa volvoon?
Ei varmastikkaan huonoin vaihtoehto.
http://www.youtube.com/user/Sjanten1.../2/PHwCV4tlzfk
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 10.08.2010, 16:08
Arppa Arppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.07.07
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 106
Perusasetus

Olen aukonut volkkarin/volvon D24 koneita parin vuoden aikana ihan tarpeeksi. Ja varma tieto on että alunperin turbottimissa lohkoissa ei ole mäntien öljysuihkuja. Lisäksi ensimmäisen sukupolven D24 lohkot on alimitoitetuilla m11 kannenpulteilla ja ne ei kestä 150+ hv vaadittavia ahtoja, tästäkin on kokemusta. Ja ensimmäisen sukupolven koneiden kansi on myös erillainen kuin sen jälkeen tulleissa. Ja nuo ekat D24 oli valmistuksessa 79-81. Sen jälkeen on tehty oikeilla m12 kansipulteilla.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 10.08.2010, 16:35
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Ok, kiitos tiedosta.

Noi ex-lankomiehen koneet on sitä 2. sukupolvea, eli paksummilla kannenpulteilla (240 jotain -85 ja 740 jotain -86).
Ite rakennan ihan vaan paikallismoottorikäyttöön, joten tuo turbotus ei ole näihin vehkeisiin vielä ajankohtaista.
Potkua pitäisi kuitenkin saada vähän enemmän kuin VW:n 1.6:sta...

Piti vaan tuokin asia varmistaa, kun tarkoitus on jossain vaiheessa saada myös tuon Patrollin keulalta massaa vähemmäksi...
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 10.08.2010, 17:35
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.336
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arppa Näytä viesti
Olen aukonut volkkarin/volvon D24 koneita parin vuoden aikana ihan tarpeeksi. Ja varma tieto on että alunperin turbottimissa lohkoissa ei ole mäntien öljysuihkuja. Lisäksi ensimmäisen sukupolven D24 lohkot on alimitoitetuilla m11 kannenpulteilla ja ne ei kestä 150+ hv vaadittavia ahtoja, tästäkin on kokemusta. Ja ensimmäisen sukupolven koneiden kansi on myös erillainen kuin sen jälkeen tulleissa. Ja nuo ekat D24 oli valmistuksessa 79-81. Sen jälkeen on tehty oikeilla m12 kansipulteilla.
Millaiset nuo volkkarin männän jäähdytyssuuttimet ovat? Ovatko ne lohkon öljykanavaan ruuvattu, tai prässätty erillinen osa? Onko lohkon valussa eroa vanhemmissa ja uudemmissa malleissa, vai onko niissä vain koneistus ero? Ovatko isommat kannenpultit M12 (eli 12x1.75), vai M12x1.5?

Nuo M11 (M11x1.5) kannenpultit ovat samoja, kuin esim audin bensa viitos koneissa. Niitä on tullut pideltyä, mutta noita diesel kuutosia ei.

Muistaako joku 244 volvoja, kahden litran VAG viitosella? Ne olivat sairaan nopeita. Heti kohta tulikin tuo "mahtava kuutonen" tilalle.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Mäyrikseen ovia? misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.12.2009 22:19
Ostetaan Mäyrikseen kahluusarja! misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.09.2009 20:27
Mistä mäyrikseen osia? misku Tekniikka & Jutustelu 15 25.09.2009 07:15
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 29.06.2009 19:53
Vinssin sovittelu mäyrikseen pyyvama Tekniikka & Jutustelu 0 08.03.2009 19:47


Sivu luotu: 03:26 (GMT +2).