![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Myyty kokeillaas vielä kerran. jos sitten veis metsän laitaan odotteleen inspiraatiota.Myyty
__________________
puukko 2 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kinostaisiko otaa vaihdossa? Vie vähemmän tilaa kuin mönkijä. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=74339
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
puukko 2 |
|
#4
|
||||
|
||||
upitus
nostellaas ylemmäs
__________________
puukko 2 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
ja vaihtoja saa tarjota vaikka pakuun tai lava-autoon.. ei tarvi (pidä) olla neliveto, kunhan on diesel.
__________________
puukko 2 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ja nostellaas taas ylemmäs..
__________________
puukko 2 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
mites oli vaihtoa pajeroon... 33" otteessa, vinssi, pohjapanssarit jne... metsää vähän nähny ja kokenu... alle 300000km ajettu.... takapenkit heivoo kuubaan ja tekkee pakun...
onkos ärjyssä mahollista pistää taakse penkkejä vielä vai pelkkä 2hlö kulkine... (muksuja 2, eukko ja koira ja hirvee kasa aseita välistä mukana...)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Toyota RJ70 vm91 | jampeli | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 24.07.2008 13:01 |
| Toyota landcruiser rj70 vm-89 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.05.2008 18:20 | |
| M:Toyota LC RJ70 | Setä | O/M/V Muut | 1 | 17.03.2005 16:33 |
| M: Toyota Rj70 | Pauli | O/M/V Muut | 4 | 18.12.2004 20:49 |
| M: Toyota LJ/RJ70 kromipuskurit | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 15.03.2004 19:53 |