![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Juu ei.Tohon dumppiin sen verta et jotku vehkeet eli kaasuläpälliset vaatii oikeestaan dumpin mut sit ei jos ottaa kaasuläpän pois. Joissain se läppä ohjaa pumppua et sit ei ookkaa niin helppo homma mut yleensä tojon koneissa se on vaa moottori jarrutuksen tehostamiseks ja sen takia et ei pääse kone ylikierroksille jos hörppää öljyä jostain. Se paine käväsee ilman dumppia muuten pilvissä ja hakkaa turposta siivet paskaks ja muuta sellasta. Ja ite en aio käyttää tulevassa ahtimessa vesikiertoa koska turpo seppä sano et tulppaa se. Eri juttuhan voi olla jos se on alunperin dieselin ahdin ja se on sihen tarkotettu,itellä on cosworth garret joka on vesijäähdytteinen mut diesel koneen pakolämmöt on kuulemma niin alhaiset joten vesikiertoa ei tarvita.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä 2H:ssa ohjataan pumppua kaasuläpän aiheuttamalla paine-erolla.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ60 turbotus? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.10.2007 10:34 | |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |