![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() no joo pitää vaihtaa rummut toiselta toiselle puolelle ja katsoa muuttuuko lukkiutuva rangas. kengät on melko uudet ja tasaisesti kuleneet. rumpuja ei tullu paljon katseltua. vaihto hommiin.... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
sama vika on täälläkin, kuskin puolen takarenkas menee lukkoon kun polkasee pedaalia, sitten kun on ajannu hetken niin alkaa pelittää. tossa päivällä purkasin sen pelkääjän puolen ja herkistelin kaiken vaan ei siltikään pelaa tasasesti. auttokos se rumpujen vaihto ristiin?
__________________
kötköttimet on kivoja |
#3
|
|||
|
|||
![]()
itsellä oli samaa ongelmaa kostealla kelillä. eli rummun sisään meni vettä ja otti tosi herkästi kiinni. vähän kun lämpes ja alkoi kuivua niin loppu. meni siis märällä asfaltilla tosi herkästi lukkoon.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
no näyttäs menevän nyttenkii lukkohon ja aikas kuivaa tuntuu tuolla ulkona olevan
__________________
kötköttimet on kivoja |
#5
|
|||
|
|||
![]()
mites jos vika onkin sitten sillä puolella mikä ei mene lukkoon jos sitä ei ole avattu. voihan olla että sieltä puuttuu tehot tai on mäntä jumissa. ja mikäli siellä olisi vikaa ja sekin alkais mennä lukkoon niin voisi hyvinkin olla vikaa vielä siinä kuorman tuntevassa venttiilissä, olis siis jumiutunut täysille vaikkapa. mikäli tässä yksilössä nyt on sitä venttiiliä.
ja tosiaan jos on mennyt joskus vaikka öljyt sinne rumpuun ja ei ole vaihdettu kenkiä ja rumpuja vaan pelkästään putsattu niin siinäkin voi olla syy, se öljyhän ei niistä lähde oikein millään pois. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
no sitähää täs on justiinsa aamupäivä sorkittu sitä puolta jossa ei tunnu tapahtuvan mitiä ku painaa petaalii, eli kaikki paine menee sille lukkoon lyövälle puolelle. nyt on kuiteskii ilmausroppu paskana ja vaatii uuden sylinterin ennenku jatkuu rojektit...
__________________
kötköttimet on kivoja |
#7
|
|||
|
|||
![]()
jaha. niinhän tuossa viestissä taisi lukeakkin kun ajatuksen kanssa luki. no sittenhän tässä voi vähän niinku toistaa itseään, että kannattaa sitten varmaan myös avata se toinen puoli. jotain eroahan niissä on oltava. tosin sitä en sano että voiko sitä välttämättä sitten havaita silmallä mutta kuitenkin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jarru remonttia | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.02.2009 10:47 |
Ostettu BJ-40 jarru sylinteri | elhapero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.09.2008 16:39 |
LJ jarru onkelma | joker | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.09.2007 08:46 |
hj:n jarru levyt ja jarru tehostin | badboy69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2006 15:09 |
Jarru ongelmia | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 30.06.2003 11:34 |