Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.07.2010, 09:40
jep:n Avatar
jep jep ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: orimattila
Viestit: 206
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Eilen Tampere-huittinen välillä pitkä GR,BJ;LJ Niva,XJ ja oliskohan ollu myös ed, mainittu hodari.
finland offroad tourin kalustoa. Mä menin bj:llä, ja "lj" on itseasiassa daihatsu rocky...

  #2  
Vanha 27.07.2010, 17:49
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Täälläpäin kun noita ry .. öö .. Venäläisiä pyörii jaloissa yllin kyllin niin niillä on kyllä usein melko eksoottista kalustoa. Empä tienny että TÄLLÄSIÄKIN on olemassa.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
  #3  
Vanha 27.07.2010, 19:27
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Daddy's toy bongattu keskittymässä kehäkolmoselle Hämeenlinnanväylältä.
__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
  #4  
Vanha 27.07.2010, 19:40
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

kouvolan pajan pihalla nähty useana päivänä 2x pajeroita toine harmaa vanha koppane ja toine punane uuvempi. kummaski kumekset vaihettu isompiin. ovatkohan palstalaisia?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
  #5  
Vanha 27.07.2010, 21:13
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
Täälläpäin kun noita ry .. öö .. Venäläisiä pyörii jaloissa yllin kyllin niin niillä on kyllä usein melko eksoottista kalustoa. Empä tienny että TÄLLÄSIÄKIN on olemassa.
FJ... mie sain tommosen radio-ohjattavan maasturin viime vuonna 30-vuotis lahjaks serkulta
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
  #6  
Vanha 28.07.2010, 13:09
Aparaatti:n Avatar
Aparaatti Aparaatti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.07
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 272
Perusasetus

Mikkelissä erään katsastusaseman? pihalla komea punainen Bj tänään!
  #7  
Vanha 29.07.2010, 18:30
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

ruskee soa hj kolmifemmoilla tänä aamuna petosen abc;llä
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
  #8  
Vanha 29.07.2010, 20:20
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Viestit: 196
Perusasetus

Kuka tänään kävi mustalla isoäänisellä HJ61:llä, joka taisi olla vähä korotettukin, pyörimässä siinä meidän työmaan edessä Tampereen Pellervonkadulla? Mun HJ60 oli siinä kadunvarressa parkissa ja toisella puolen jonkun samanlainen mut ruskea.....
  #9  
Vanha 06.08.2010, 22:46
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Viestit: 196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuukka Impala Näytä viesti
Kuka tänään kävi mustalla isoäänisellä HJ61:llä, joka taisi olla vähä korotettukin, pyörimässä siinä meidän työmaan edessä Tampereen Pellervonkadulla? Mun HJ60 oli siinä kadunvarressa parkissa ja toisella puolen jonkun samanlainen mut ruskea.....
Vissiin sama HJ61 tuli tällä viikolla viinikassa vastaan aamulla ennen seittemää, meni lempäälään päin..... ja kuski morjesti.....
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 10:52 (GMT +2).