![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei sais valittaa mutta nämä helvetin helteet täällä itäisessä suomessa...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Loma on pilalla. Ei saa nukutuksi. Väsyttää niin helkkaristi. |
|
|
||||
|
||||
|
lasikuidulla paikatut maasturit...
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
viimetippa(TM) otaa päähän... ihan kaikessa
|
|
|
|||
|
|||
|
20mm kierretanko ei sovikkaan 20mm kiviporalla betoniin porattuun reikään. Höh!
|
||||
|
||||
|
Etsin ymmärrystä ja kaipaan ystävää, olen tehnyt sitä monta päivää
Mun tapani liikkua kai johtaa harhaan eikä käsitä alkuunkaan Nukkuu tai juttelee tai suutelee se on vain hetken hurmaa Eikä kukaan voi käsittää kuinka vaikeaa voi olla ymmärtää
|
||||
|
||||
|
Vituttaa Valtionkonttori. Polvi sanoi poks kertausharjoituksissa. Nyt kuitenkin valtionkonttori eväsi maksusitoumuksen tutkimuksiin ja hoitoihin. Kiva kuulua maakuntakomppaniaan ja harrastaa vapaaehtoista maanpuolustusta. Liian pitkä asia tänne kaikkinensa kirjoittaa mutta vituttaa!
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |