![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ite olin omalla patikalla siinä hesen driveinillä ja just yletti luukulta tilaan
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
se o joku piehinkiläinen jantteri (kaverin kaveri) vasta hommannu tuon keltasen patrollin. kuviaki nähäny jo todisteena että täkäläisiä maastojaki tuolla kolunneet! xD
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eura-Rauma välillä tuli eilen vastaan ens joku vaalee(hiekanvärinen?) hodari vinssi keulalla ja jossain turajärven paikkeilla musta suitsa (ehkä410) missä reilunkokoiset parlokit.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eilen Tampere-huittinen välillä pitkä GR,BJ;LJ Niva,XJ ja oliskohan ollu myös ed, mainittu hodari.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#5
|
||||
|
||||
|
finland offroad tourin kalustoa. Mä menin bj:llä, ja "lj" on itseasiassa daihatsu rocky...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Täälläpäin kun noita ry .. öö .. Venäläisiä pyörii jaloissa yllin kyllin niin niillä on kyllä usein melko eksoottista kalustoa. Empä tienny että TÄLLÄSIÄKIN on olemassa.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Daddy's toy bongattu keskittymässä kehäkolmoselle Hämeenlinnanväylältä.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
#9
|
|||
|
|||
|
minähän se sillä ajelen
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
joo mun entinen gr
__________________
Montenegro #74 Nissan Pickup d22 Toyota Land Cruiser Lj70 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Keltanen 40sarjalainen tojota tuuppasi aika kyytiä vastaa pulkkilan harjulla tänää..
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#12
|
||||
|
||||
|
eilen (26.7) Raahen cittarin liikennevaloissa kohtuukorkia viininpunainen jäykkäkeula hiluxi. 33-35" rattailla ja virveli näytti olevan keulassa...
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |