Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.07.2010, 20:14
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tarttee olla jonkin sortin masokisti että tollaseen lähtee, eikä ajaminenkaan mitään herkkua ole.
Mutta saahan siitä kun laitat jonkin nykyaikaisemman moottorin ja ohjaustehostimen + alusta edes hieman töyssyjä pehmentäväksi.
Jousitusta voi parantaa esimerkiksi parabolisilla jousilla:

http://www.mm-4x4.com/special-offer-...pair-403-p.asp
http://www.mm-4x4.com/special-offer-...pair-405-p.asp

.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.07.2010, 07:39
tikpe:n Avatar
tikpe tikpe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.07.04
Sijainti: Pöljä, Finland.
Viestit: 179
Perusasetus

Kiitos kommenteista, täytyy käydä vielä nuo ZeiZein tärpit kattomassa ja pyytää omistajaa etsimään paperit (siis ne on tallessa jossain "piirongin laatikossa" ) jotta selviää oikee vuosimalli. Omistaja kun puhui koko ajan että 2.25d oli siinä mutta myyty veneeseen vuosia sitten.
Huomio tosiaan kiinnittyi esim tuulilasin kehykseen.. en halua mitään toyota/muut vääntöä tästä mutta takapihan bj:ssä oli kokolailla hapan kehikko vaikka seitkytluvun tuotos, tuossa lantikassa taas sinkitty ja ehjä. Konepellin ja ovien tukirakenteet näytti kans täysin ehjille ja koska koppa on pelleiltään suora niin vähän kyllä polttelee... Toki jos jotain tartee hitsailla niin sinkitty rautahan on se keuhkotautisen unelma ja ei tuota kopan lentokonealumiinia uskalla rissalan koriste migistä lähtee päästelemään, ainakaan päivän valolla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.07.2010, 09:43
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Juu, kaivappas runkonumero esille, niin selviää malli.
Pitäis olla 1613xxxxx jos perusmalli tai 1623xxxxx jos Station Wagon.
Löytyy autosta hytän puolelta tulipellistä (joka on rautaa ja ruostuu yleensä)
Voi löytyä myös rungosta vasemman takajousen takakiinnikkeen yläosasta tai rungonpäältä pakosarjan/putken kohdalta (orkkiskoneen putki lähtee vasemmalta vaakassa sisälokarin läpi josta alas auton alle.)

Diesel konetta noissa ei ole ollut kuin vasta -57 eteenpäin ja sekin aluksi 2 litrainen. 2,25 tuli vasta series2 malliin.

Noita galvanoituja osia ei tarvi juuri koskaan hitsailla, koskapa ovat yleensä hyvässä kunnossa (näissä S1 malleissa) ja melkein kaikki on kiinni niittaamalla.
Ainoat osat rungon lisäksi jotka on galvanoimatta on tulipelti ja maski, tosin omassa -55 ainakin maski on alumiinipellillä ja olen kuullut joissain olevan tulipellinkin alumiinia(tosi harvinainen)
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Land Rover Series 2A hanes O/M/V Ajoneuvot 3 06.05.2009 19:49
Ostetaan Series Land Rover Racingrabbit O/M/V Ajoneuvot 2 09.06.2008 09:36
M: Land rover series II Hippo O/M/V Ajoneuvot 1 26.02.2007 20:37
Land Rover 110 vm-86 osto, kannattaako? SumoSammy Tekniikka & Jutustelu 8 05.02.2007 20:59
M land rover series IIa -70 109 jamezz O/M/V Muut 2 13.03.2005 23:22


Sivu luotu: 16:11 (GMT +2).