![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei oo oikeasti isokaan homma. itekki jännitin vaihdon kanssa mutta muistaakseni täältä foorumilta löytyi ohjeet eikä mennyt ku alle tunti vaihdossa. MUTTA TARKKANA PITÄÄ OLLA ETTEI OSAT KARKAA PUMPUN SISÄLLE
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei ole paha,kansi irti ja o-rengas vaihtoon ja samalla kannattaa vaihtaa sen kannen tiiviste ja muut o-renksut
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pitääpä tutkia tilannetta huomenna. Toinen pumppu odottamassa pietä hieno säätöö ja uusia palikoita sisään. Siihen pitää laittaa samalla sitten kaikki tiivisteet uusiks ja paikoilleen.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Välijäähdytin pitäs vissiin tulla tällä viikolla on sitä jo kyllä otettukin. Se paikoilleen seuraavaks. kattovalo kehikkoon näky olevan jotain putkia jo katkottu ja väännelty..
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
pumppuun tiivisteet vaihdettu.piti purkaa kahteen kertaan että alko toimimaan
. Toinen pumppu työn alla isompi nestepää yms.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
No niin nyt on välijäähdytin odottamassa paikoilleen laittoa. Eihän tuota tarvinnu ootellakkaan kun pikkusen vajaa neljä kuukautta
jäähdyttimestä ja osista kuvat+muutama arkistokuva lisäks.Asennus kuvia tulee sitten kun niitä on saatavilla 280*300*76 Tilpehööriä ahtoputkille Tommosia karoja orkinelli ja pari ite tehtyä. piti kokeilla oliko uusilla puslilla vaikutusta, kait noilla vähän oli On sillä metässäkin käyty. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Laitetaan sitten vielä pikku päivitykset. Katolle on tullut teline johon tulee varmaan vielä lisää valoja. Välijäähytin löytänyt paikkansa keulalta muusta ei taija olla kuvia. ahtoputkille reikien teko oli aika savotta mutta loppujen lopuks tuli aika kivuttomasti reikäsahalla ja vingulla
Putkia on heppailtu ja mallailtu, mutta se on niin alussa vielä niin ei ole kuvia.Jonkinlainen otos telineestä. Jäähytin kahtelee paikkaansa. Reikä putkelle. Siellähän se. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Purkki-UAZin ehostusta | tommy_Z | Maasturiprojektit | 18 | 06.01.2010 14:25 |