Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.07.2010, 20:04
-Mika-:n Avatar
-Mika- -Mika- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.06
Sijainti: Raahe
Viestit: 292
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
näytti äkkisestään aika iso töiseltä.
ei oo oikeasti isokaan homma. itekki jännitin vaihdon kanssa mutta muistaakseni täältä foorumilta löytyi ohjeet eikä mennyt ku alle tunti vaihdossa. MUTTA TARKKANA PITÄÄ OLLA ETTEI OSAT KARKAA PUMPUN SISÄLLE

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.07.2010, 20:39
isuzubj:n Avatar
isuzubj isuzubj ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.07
Sijainti: Hämeenlinna Finland.
Viestit: 673
Perusasetus

Ei ole paha,kansi irti ja o-rengas vaihtoon ja samalla kannattaa vaihtaa sen kannen tiiviste ja muut o-renksut
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.07.2010, 22:08
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Mika- Näytä viesti
ei oo oikeasti isokaan homma. itekki jännitin vaihdon kanssa mutta muistaakseni täältä foorumilta löytyi ohjeet eikä mennyt ku alle tunti vaihdossa. MUTTA TARKKANA PITÄÄ OLLA ETTEI OSAT KARKAA PUMPUN SISÄLLE
Pitääpä tutkia tilannetta huomenna. Toinen pumppu odottamassa pietä hieno säätöö ja uusia palikoita sisään. Siihen pitää laittaa samalla sitten kaikki tiivisteet uusiks ja paikoilleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.08.2010, 19:56
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Välijäähdytin pitäs vissiin tulla tällä viikolla on sitä jo kyllä otettukin. Se paikoilleen seuraavaks. kattovalo kehikkoon näky olevan jotain putkia jo katkottu ja väännelty..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.08.2010, 19:50
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

pumppuun tiivisteet vaihdettu.piti purkaa kahteen kertaan että alko toimimaan . Toinen pumppu työn alla isompi nestepää yms.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.09.2010, 13:12
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

No niin nyt on välijäähdytin odottamassa paikoilleen laittoa. Eihän tuota tarvinnu ootellakkaan kun pikkusen vajaa neljä kuukautta jäähdyttimestä ja osista kuvat+muutama arkistokuva lisäks.
Asennus kuvia tulee sitten kun niitä on saatavilla


280*300*76


Tilpehööriä ahtoputkille


Tommosia karoja orkinelli ja pari ite tehtyä.


piti kokeilla oliko uusilla puslilla vaikutusta, kait noilla vähän oli


On sillä metässäkin käyty.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.09.2010, 19:42
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Pakoputki otti pikkusen damakee hirvilavojen vienti reissulla, kun äänen vaimennin raapas kantoon.
Click image for larger version

Name:	DSC04265.jpg
Views:	667
Size:	35,7 Kt
ID:	14378 Click image for larger version

Name:	DSC04266.jpg
Views:	650
Size:	29,9 Kt
ID:	14379 Click image for larger version

Name:	DSC04271.jpg
Views:	688
Size:	24,0 Kt
ID:	14381
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.09.2010, 19:55
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Laitetaan sitten vielä pikku päivitykset. Katolle on tullut teline johon tulee varmaan vielä lisää valoja. Välijäähytin löytänyt paikkansa keulalta muusta ei taija olla kuvia. ahtoputkille reikien teko oli aika savotta mutta loppujen lopuks tuli aika kivuttomasti reikäsahalla ja vingulla Putkia on heppailtu ja mallailtu, mutta se on niin alussa vielä niin ei ole kuvia.


Jonkinlainen otos telineestä.


Jäähytin kahtelee paikkaansa.


Reikä putkelle.


Siellähän se.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n ehostusta LINNA Maasturiprojektit 188 05.05.2020 21:52
Purkki-UAZin ehostusta tommy_Z Maasturiprojektit 18 06.01.2010 14:25


Sivu luotu: 08:27 (GMT +2).