![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hemmetti....mitä mä nyt kysyn Tarelta puhelimessa, ku viimesen kaks viikkoo olen jokaisen puhelun aloittanu kysymyksellä: "Joks se käy?" ![]() ![]() ![]() Joo eiku mä alan kysyyn, että koska ajetaan ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei pääse tänään ajaan, ku koneen vaihdon yhteydessä sinne vaihtu isompi orbitrooli, mikä onkin rikki, joten ei oo ohjausta
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
onko noi mogin etu vetareiden stefat niin ihan hyllytavaraa vai vehon tilaus kamaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
jaa että punkalle ajelee..taitaa tulla taas kiirus
kun vielä ollaan tässä vaiheessa.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juu ja EuroTrial reissun lähtöön aikaa 10 päivää ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hyllytavaraa
|
|
||||
|
||||
![]()
jokohan ens viikolla ehtii nukkua yli viiden tunnin yö unia..
ei pitäny olla paljoa laittoa, mutta kyllä niitä pikku juttuja kertyi vaan paljon. väriä pintaan niin ei näytä niin tilkkutäkiltä korissa "kiinteää" maalaus pinta-alaa niukasti mutta peitettävää oli sitäkin enemmän. muutaman tunnin päästä näkee millainen tuli ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin korotus(lakimuutos ilmeisesti) ??? | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.09.2008 22:20 |
Hj-61 Ongelma ilmeisesti hehkun releen kanssa? | Aparaatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.09.2007 20:38 |
Ilmeisesti islantilaisia kolariautoja... | Eemeli2006 | Linkit | 1 | 12.12.2006 22:50 |
Hajosiko läppäristäni kovalevy?EDIT ilmeisesti ei | krisu | Helpdesk | 5 | 10.12.2006 20:21 |
Myyty M: promodi BJ | tare | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 13.01.2006 11:38 |