![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Käykö -98 mallin kokemukset verrokiksi, sama kori mut 2,8:lla (varoitus, sisältää mieltä ohjaavaa tekstiä) Ihan hiton hyvä ajaa maantiellä (jossa 99% maastureista kuitenkin kulkee), no ok parkkipaikalla rohjo niinkuin nää kaikki nyt tuppaa olemaan, mut voin kertoa että es. anjoviksen takaluukku painuu ihan kiltisti pajen vakiopuskurin muovireunan alta luimuun ja pysyy siellä luimussa. Ilmastointia näissä ei tarvita, tummat lasit ajaa saman asian. 2,5:sta saa kyllä ihan kivasti hönkää, kysy mki:ltä, se kun on tehnyt kaikenlaisia jippoja pannuhuoneeseensa. 2,8:ssa voimaa jo ihan kivasti omiksi tarpeiksi ja jakopää ketjulla, 2,5:ssa remmi nokalla. Huoltohan näissä on se kaiken a ja o ja välihuoltoina l ja k. 10 tkm ja ölpät+suodatin, 30 tkm ja lootiin ja periin ölpät, rasvaa nippoihin ja ajoa. (Jos autossa on ilmastointi niin sen voi purkaa ja myydä halvalla sellaisella joka haluasisi sellaisen omaansa) GL vähän niukasti herkutettu mutta GLS:ssä sit reippaasti kivaa (jos autossa on ilmastointi niin sellainen on turha isossa autossa jossa kuuma sisätila on kuin huono sauna, ilmastoinnin voi purkaa pois turhana kapistuksena ja myydä sen pois). Koukkupainothan näissä on 3,3 tn/3,5 tn (ilmastointi ei vaikuta tähän, sen voi purkaa pois ja myydä halvalla) No juu, 500 tkm niin ei ole enää ihan pakasta vedetty joten perustsekkaus runkoon, yleisilmeeseen, ilmastoinnin toimivuuteen, konehuone jne jne jne.. jos huollettu ja tuurillaan jopa kansi korjattu niin voi voi jos sillä taas menee sen 500 tkm, jopa ilmastoituna.... Kaikki noista hajoaa, ihan samalla tavalla kuin tojotista, nisuista, meseistä volvoista tai ylipäätään mistä laitteesta vaan jota käytetään ja huolletaan huonosti, tuurin kauppaa vähän kuin challengerilla lentelykin. Osia saa joko biltemasta, romuttamoilta, timanttitiskiltä (iha vitun kallis paikka vaan) soveltamalla itse muista... (jopa ilmastointiin). No juu, vähän huonosti selitelty mutta 117 tkm olen omaan pajeen tahkonnut ja ne kerrat kun se on jättänyt kuljettamatta/kuormaa vetämättä niin peiliin vilkaisemalla on syyllinen löytynyt.....
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Sen mitä sivusta olen seurannut niin kansi menee ennenpitkää joka pajerosta.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ja kait yksi murhe 2.5 motissa on se vastapaino murkula kampiakselilla, joka on jo korjattu liimaamalla tai tullaan korjaamaan. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Miten se lämppäri kannen hajottaa?Halki on kansi ollut jokaisessa joita olen sivusta seurannut.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ja niin se sitten taas halkesikin ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() mykkä mummo kerto..
Kuopion torilla veljeni äidin siskolle et pajeroissa on kansi vikoja,on sitä monikin sanonu. On muun muassa eräskin Offialan puljussa työskenteleväkin todennut,tojotan 2lt on kuulemma myös heikko kannestaan kuulemma. Toisilla tuntuvat hajoavan ja toisilla ei niin millään. Vuotaako pajeron lohko yleisesti vai mikä niistä kannen rikkoo?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
käsittääkseni se on se takatilassa oleva lisälämppäri,näin joku pajero guru joskus kertoi.tiedä sitten ton tarinan uskottavuutta.ite en oo saanu yhtään kantta paskaks.vaikka ahdot on 1.5 .täytyy vaan seurata että vettä on ja oon kyl vaihtanu kansipahvin heti kun on alkanu oireileen eihän ne kansipahvitkaan ikuisuutta kestä.ainaska pajerossa.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Liekö sulla kokemuksia Toimivasta Ilmastoinnista, tuntuu nuo kommentit että voi turhana kapistuksena myydä pois, että et oo koskaan ilmastoidussa autossa istunutkaan. ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Hahaahhaaaa.. arvasin että joku putoaa tuohon. Jos mä annan vinkin että mulla ei ole omassani ilmastointia
![]() siksi siellä on nuo lauseet jotka sinne kirjoitin ![]() On kokemusta ilmastoiduista autoista, tolpalla ei ole yhtään autoa joissa ei tuota hellekelin taikanappia olisi. Erityisesti transportterin tuplailmastointi on kehujen arvoinen, siellä tulee oikesti kylmä jos täysillä pouhuuttaa sitä.. Olet -Matti- oikeasa, ilmastointi on koko rahansa arvoinen kapine (halutaan ostaa pajeroon toimiva ilmastointi... halvalla ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa olla vähän heppoinen vetoauto tuo mitsu 2,5 tiiselillä 3000kg:n vetoon. Sama kun laittais ison kärryn läjän koukkuun kii, ei sillä kovin ripeesti edetä. Varmasti mukavampi ajella ,kun joku 61 hoojii mutta mutta mutta
![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#11
|
||||
|
||||
![]()
joo ja mä olisin pitkän matkan ennemmin siellä kärryssä kun HJssä kyydissä
![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerosta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2009 16:43 |
Kun Pajerosta huoltoauto?? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 04.05.2007 14:02 |
Pajerosta kysymys! | misku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.03.2006 13:01 |
Pajerosta pakettiauto. | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 07.10.2004 11:05 |
Pajerosta kiinnostunut!! | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.01.2004 15:54 |