![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tuulilasi tarvitsi nyt vaihtaa kun katsastus-setä niin aikoinaan halusi ja ruma sarvipää sai lähteä keulasta samalla.sellaista pientä paikkamaalausta sinnesun tänne kun kivet ropisseet.ehkä jonkunnäköistä roiskeläppää voisi suunnitella tiettyihin paikkoihin. rintapellissä oli aika runsaasti pieniä reikiä mistä vedelty johtoja sisään ja ulos.niitä tukin liimasilikoonilla ja kyllähän se hiukan jopa vaikutti hiljentävästi.bitumilevyjä tuli samalla liimailtua sinne sun tänne.vieläkun saisi kunnolliset kumit noille kepakoille niin ei kantautuisi mökää niistä.auto alkaa olla jo aika hiljainen.pikku hommia vielä siihen niin sitten saa olla. sitten kyllästyin myös hyppimään niille vanhoille jakkaroille.ihan ok olivat muuten mutta olivat aika hiostavat kuuman nahkansa kanssa.talvea ajatellen halusin myös lämmityksen niin hankin tällaiset volvon v40 penkit.on kyllä eri luksusta nyt kun säätöjä löytyy ja ihan on mukavat muutenkin istua ja kulku hyttiin helpottui huomattavasti. voi ihan suorastaan hypätä penkille nyt kun ei ole niin kovakaan.erikoisuutena näissä on että nämä saa kipattua pikaisesti ja tuo käsinoja...ai että sitä osaa arvostaa ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
race-jakkarat ja näköradiot sun muut kamerat, älä pistää liikaa tuuninkia
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
nooo...tämä kun nyt sattuu olemaan minun jokapäiväisessä käytössä oleva monikäyttöauto niin pitäähän sitä olla kaikkea
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Onko Volvon penkit?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mainittu tuolla tekstissä...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Oho
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
lukkoakselia rupesin reparoimaan eteen aikani kuluksi.taakse sen kerkesin jo aiemmin laittaa mutta nyt etusen vuoro.näyttää siltä että tarvitsee tilata kaikki uudet laakerit napoihin ja jos samalla jarrut laittaisi uusiksi.jarrukilvetkin taitaa kaivata hiukan ehostusta. ja jos intoa riittää niin ehkä laitan samalla kierrejouset eteen mutta se riippuu ihan että onko sitä intoa.panhardin hommaus kun tuntuu olevan niin työlästä...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
| Liian hyvää ollakseen totta. | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2004 09:00 |
| Unelmista totta | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2004 21:12 |
| Totta vai tarua? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.01.2004 02:15 |
| Astrologia on totta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |