![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
n75 löytyy kun seuraat "hukkaportin" ohjausletkua, pitäis löytyä klotti johon menee 3 letkua ja 2 napainen liitin. tarvikkeena maksaa n. 50€, jos sen vaihtaa niin ei varmaankaan tuohon konkurssiin enää tunnu ![]() jos se tanko noin liikkuu, niin sitte haiskahtais juurikin n75 ongelmalta. egr:ää ohjaa ihan samanlainen venttiili kun vnt:täkin, eli silläkin voi periaatteessa todeta tuon onko siinä ongelma... egr:n n75:ssa on hieman pienemmät kanavat sisällä, mutta moni tuota käyttää vnt:n ohjaukseen kun on tulpannut egr:än. vag-comin ohjelmista, vcds-lite muistaakseni toimii tuossa can- väyläisessä, ja jos kiinnostaa tuo hommata, niin suosittelen ottamaan yhteyttä www.obd.fi , tai jos ffp forum on tuttu, niin nimimerkillä jaripetteri kirjottelevalta hemmolta kannattaa kysyä. mun käsityksen mukaan pyörittää tuota obd-puljua. mulle tuli kaapeli sieltä viime viikolla, ja sälliltä kun kysy mikä ohjelma ja kaapeli, niin vastaus tuli niinku apteekin hyllyltä. latasin rosstech:in sivuilta sen software version, sillä voi koodit lukea. tuntuu noiden romujen kanssa olevan pakollinen tuo ohjelma jos sillä ajella haluaa ![]()
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ilmamassamittari on vaihdettu ja turbon siivet liikkuu ainakin siitä taagista liikuttelemalla sen sentin toista. Meinaan ettei turhaan purettas turpoa pöydälle. Auto ei siis savuta eikä käyttäydy muutenkaan huonosti, ainoastaan tehottomasti. Tuntuu että ei saa ruokaa, eikä näin ollen ahtojakaan. Tai voi varmaan olla just toisinpäinkin. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Keräsin itteni kokoon ... tunnin raplasin Skoodaa
Tuollasta normaalia n75 venttiiliä ei tässä autossa ole ... Kaikki alipaineletkut menee sellaseen 15 x 15 x5 cm olevaan laatikkoon , alipainepumpulta yksi ja loput 5 kpl eripuolelta mottia ( Egr:n on yksi , ahtimelta tulee yksi , sellaseen "palloon" menee yksi , yksi menee ilmanputsarille ...) Ja liitin joka tuohon tulee näyttäs olevan useanpinapainen ...en arvannut vielä avata ...kerään rohkeutta ![]() Mutta ahdin on tarkoitus kyllä ottaa pöydälle ja purkaa ja puhdistaa ...jo pelkästään purkamisen ilosta ... Mulle on tulossa kaverilta jonkinmoinen testeri-vikoodilukija-kuittaaja-masiina , katotaan mitä sillä saa irti ... Niin ja tää Skooda on 2,0 TDI 2005 ja jotain mystisiä kirjaimia PDF tai jotain ... Huomenna pitäs olla turbo irti ...jos on keliä ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=65197 tuosta kannattaa kattoa löytyykö lähikonnuilta joku vcds:n omistaja, luulisin että sellin paaris kun kaffeet tarjoaa niin vikakoodit lukaisevat ![]() palde: tosta topicista löytyy kuva, jossa näkyy n75, letkujen paikat ym. jos selventää yhtään: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t...t=n75+alipaine http://s265.photobucket.com/albums/i...%2C+EGR%2C+VNT tuossa kuva. se musta pallo on alipaine akku.
__________________
rocky projekti odottaa kesää. Viimeksi muokannut santikko : 05.07.2010 21:38 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia vaan kaikilla vinkeistä !
Kovasti ollaan Googlattu tietoa ja asiasta ...viddu ku enklanti vaan kääntyy niin huonosti ...olis pitäny viittiä opiskella ... ![]() Tuota n75 venaa ei tosiaan löydy tuosta mun Skoodasta , koska kaikki alipaineputket menee kuvassa olevaan "laatikkoon" . Hintaa tuolle en ole vielä uskaltanut kysyä ...katotaan testerillä ajossa kunhan saadaan ensin tontille ... Tällä hetkellä vikakoodeja ei ole , koska muisti nollattiin "huollossa". Ajossa testerillä saatu info viime perjantailta : välillä ahtaa välillä ei ahda > turbo viallinen , täytyy vaihtaa ... Itte läydetty : - EGR:n ja imusarjan tiiviste vuotanut , uusi tiiveste . - Painesäiliöltä lähtevä letku hinkuttanut ittensä puhki , nyt löyty syy miksi neste vähenee ... - Ilmanputsarikotelon pohjalla oleva "lämminilmaventtiili " jumissa ja täysin auki ...vaikka lämmintä tallissa + 30 astetta ... Mutta eiköhän tuosta jotain saada kun ees yrittää itte ....ja vie sitten oikeelle korjaamolle ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Palde : 06.07.2010 09:46 Perustelu: Pahoittelen kuvien " laatua" |
#6
|
||||
|
||||
![]()
paljonko sun moottorissa on kilowatteja? muistatko moottoritunnusta?
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tere !
Koneenahan tuossa on BKD - mylly ...kilovatteja en kyllä muista , mutta oliskoos 103 kw . |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Iltalehti "Onko autosi vaurioitunut tulvalammikossa?" | Mico | Chit-Chat | 3 | 16.04.2010 17:00 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Onko millaisia käyttökokemuksia noista MOSFET -"relebokseista" vinsseissä? | ideanikkari | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 14.10.2008 16:12 |
Suzuki Vitara, onko kokemuksia? käyttöautona | Juksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.01.2005 22:58 |