![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
hooka hei....!!!!!!!!!!!!!!!! olipas mielenkiintoinen päivä eilen... mutta oli kyl mukavaa ja tsemppiä temmekselle auton kunnostukseen et päästään taasen päristelee....
__________________
KYM ![]() luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois... |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Joo kivaa oli.
Autokin tuli tänään pestyä, ja vinssikin alkoi toimimaan. ohjausvirta oli väärässä paikassa jo tehtaan jäljiltä. Jarccan autokin kuulemma rampautui peuhun tiellä. Ja kuvia saa julkasta.
__________________
KYM#5 Viimeksi muokannut karvanoppa : 04.07.2010 11:57 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
no mitäs jarkan toyolle kävi???
kyllä se ainakin absille hyvin kulki... volvon mittarin mukaan yli 120km/h...
__________________
KYM ![]() luoja keksi vehkeet millä pääsee suohon, mutta japanin poijjaat keksi vehkeet millä sieltä pääsee pois... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Pojat tuli vastaan kun me tultiin peuhulta pois hilu kuorkin lavalla..
Ei tarkempaa tietoa mikä porsi bj:stä.. Mutta hei, onhan niitä kuvia varmaan jokunen ni laittakaas esille..
__________________
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Juu,kivaa oli ja tuli himpan kallisteltua zuikalla
jos vaikka jollain sattus olee fotoja??????!Täs on meijän kamerasta jotain julkasukelposta. 1.Pienellä iso aalto 2.Himppasen kallistaa 3.Tasamaa söi tojon 4.Ei edes ollu lähellä 5. Voittaja tunne raatteentie selätetty
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lisää......ja rohviilissa saattaapi olla pari lisää.
1. Martta kokous 2.Vähän ahistaa menoa 3. Eipähän oo itikoita 4.Alzikalla mihin vaan 5.Noppa hapettaa
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 Viimeksi muokannut puruluu : 04.07.2010 19:35 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joitain kuvatiksia saatiin pojan kanssa aikaiseksi.
Onkohan ikinä ennen musta suitsa noin paljon kallistellukkaan.... http://fopa.kuvat.fi/kuvat/Peuhua%2007.10/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |