Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.07.2010, 03:35
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Bongasin itse itseni tuntemattoman avoUAZin kyydistä kotimatkalla... Suuri kiitos kuljettajalle!!!

  #2  
Vanha 04.07.2010, 16:28
RJ70:n Avatar
RJ70 RJ70 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.02.07
Sijainti: Raahe, Finland.
Viestit: 311
Perusasetus

tänään iltapäivällä Puolangalla heikinvakan pihassa korkea tipunkeltainen pitkä patrolli havaittu... tyylikkään leveästi keskellä pihaa parkissa xD
  #3  
Vanha 04.07.2010, 20:59
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Tällainen bongattiin persen alla tänään: portot ja lukot ja silleen...

__________________
ex 4wdwannabe

-= In Lockers We trust! =-

LeijonaEmot RY supporter
http://www.noonansuomi.net/
  #4  
Vanha 05.07.2010, 21:20
ana4x4 ana4x4 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.03.09
Sijainti: Lapua
Viestit: 34
Perusasetus

Lauantaina make lj suzukeineen bongattu mikkelin harrasteauto tapahtumasta. oli siinä toinenki isoo pyärääne, palstan tarrat oli. Ei vaan keriinny juttuuhi. samassa rivissä oli wanha willys mut siinä oli maltillisemmat renkaat.
  #5  
Vanha 05.07.2010, 23:11
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pafo Näytä viesti
Tällainen bongattiin persen alla tänään: portot ja lukot ja silleen...

Onkos tuosta köyhän miehen mannista muita kuvia...?

Viimeksi muokannut -Jarkko- : 05.07.2010 23:14 Perustelu: Hymiö unohtui... :D
  #6  
Vanha 06.07.2010, 08:11
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Eilen iltapäivällä 8-tiellä Raumalta Turkuun päi menossa maastovärinen HJ ja sen perässä jonkinsortin maastoperävaunu
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
  #7  
Vanha 07.07.2010, 13:49
J-T J-T ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.294
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xjxj Näytä viesti
Onkos tuosta köyhän miehen mannista muita kuvia...?
On...
  #8  
Vanha 07.07.2010, 16:38
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Ruokolahdella maisemalevikkeellä ÄLYTTÖMÄN korkea HJ, taisi olla ruskea väriltään... Yritin morjestaa kun Jeepillä tärryytin ohi, äijät vaan ihaili maisemia...
  #9  
Vanha 07.07.2010, 23:19
Pexi:n Avatar
Pexi Pexi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Saimaanharju, Finland.
Viestit: 273
Cool

oliks mikjus beejiillä ja joku hailuxilla svetossa ysin maissa?
  #10  
Vanha 13.07.2010, 21:29
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xjxj Näytä viesti
Onkos tuosta köyhän miehen mannista muita kuvia...?
On, pitänee kattoo mihinä on...
__________________
ex 4wdwannabe

-= In Lockers We trust! =-

LeijonaEmot RY supporter
http://www.noonansuomi.net/
  #11  
Vanha 14.07.2010, 14:23
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Asikkalassa mansikkatilan vieressä Helevetinn komiassa kunnossa oleva valkonen BJ/FJ 40sarjalainen...
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
  #12  
Vanha 14.07.2010, 15:24
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru Näytä viesti
Asikkalassa mansikkatilan vieressä Helevetinn komiassa kunnossa oleva valkonen BJ/FJ 40sarjalainen...
Näkyy useasti Vääksyssä,rek. nro on vielä FJ-40
mutta komee on,ei entisöity mutta eipä sillä varmaan paljoa ole metsääkään näytetty..
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
  #13  
Vanha 04.08.2010, 12:58
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xjxj Näytä viesti
Onkos tuosta köyhän miehen mannista muita kuvia...?
Löyty yx lisää:

__________________
ex 4wdwannabe

-= In Lockers We trust! =-

LeijonaEmot RY supporter
http://www.noonansuomi.net/
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 06:51 (GMT +2).