![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
voitko joku kerro jos se käy vai ei???
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei muuta ku kurvaat konttorille. Jos epäilyttää niin otat mitan käteen ja laskeskelet ihan ite korotukset valmiiksi. Kun en ainakaan minä kuvasta näe paljonko on jousilla noussu.
Tossa vielä mittapiirros mistä näet korkeuksia: http://static.petrisimolin.com/galle...ttapiirros.jpg |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ok. mutta mitä pitää mittata??
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
vaikkapa auton kokonaiskorkeus. 1795mm+ 75mm korinkorotus+ niistä renkaista millä aijot viedä leimalle!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
ok. mutta saanko se olla semmoisia lisää jousia???
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Saa olla, auto on laillinen 75 mm:n korikorotuksella ja apujousilla jos sen korkeus ei ole enempää kuin 1945 mm.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
mutta eikö se on enempää kuin 1945mm jos on soa??
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| läjän korinkorotus? | Wille87 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 03.11.2009 06:29 |
| Hilux -93 korinkorotus | Maasturiprojektit | 2 | 09.07.2007 21:59 | |
| HJ:n korinkorotus ongelma | juhasiren | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.01.2007 21:52 |
| Jeepin korinkorotus | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.05.2006 07:15 |
| blazer korinkorotus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2005 16:29 | |