Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 06.11.2003, 19:06
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

Lainaus:
quote:Rankussa on asennettuna ilmeisesti manuaalin ö-jäähy kans, semmonen siili tossa varsinaisen jäähdyttimen edessä.
Mulla siinä kyllä jäähtyy ATF, tietääkseni autossa on tehtaalta saakka ollut zf, mutta syyläri on kyllä joskus vaihdettu, eikä siinä ole öljylle jäähdyttimiä lainkaan, olisko sitten laitettu jälkeenpäin tuo öljynlauhdutin varsinaisen syylärin eteen. Sitä piti muuten nostaa ~5cm vissiä asentaessa.

Siis tällaisestahan on kyse:



Kysymyksiä:
- kumpi on parempi moottoriöljyn jäädyttämiseen, syylärin sisällä
oleva "nestejäähdytin" vai syylärin edessä oleva "ilmajäähdytin"?
- entäpä automaattilootan nesteelle? Kuinka kuumaa ATF voi olla?
- tarvitseeko manuaaliloota öljynjäähdytintä lainkaan?
- mikä ero on jäähdyttimellä ja lauhduttimella?

-Paavo

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
YLEISÖN PYYNNÖSTÄ - LADOGA 2007 myllis O/M/V Muut 7 17.10.2007 12:28
Offroad-trial kilpailut yleisön kantilta Mylppy Chit-Chat 18 20.06.2006 22:20


Sivu luotu: 21:17 (GMT +2).