Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.07.2010, 18:17
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Liekköhän Viipo harhaili lehmä läjänsä kanssa Rajapatsaalla tänään noin klo 15 aikoihin...?

  #2  
Vanha 02.07.2010, 22:18
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Aapeli ja MonteKriston edustuslimusiini(dösä) tuli tossa lopella vastaan kantatie 54:lla, olivatten matkalla Raisioon jossa ovat perillä perkelee myöhään.
__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
  #3  
Vanha 03.07.2010, 10:51
husky:n Avatar
husky husky ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.08
Sijainti: Varkaus
Viestit: 156
Perusasetus

eilen iltasella viitostietä vastaan ajeli keltainen gr patrolli varkauden portin kohalla, oli korotettu ja vinssi, tais olla 33 mutikat alla.

ja samana päivänä joku ajo pieksämmäelle päin varkaudesta korotetulla lj:llä siinäkii isompaa rinkulaa ja vinssiä
  #4  
Vanha 03.07.2010, 19:49
RikuH:n Avatar
RikuH RikuH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 10.07.08
Sijainti: luumäki
Viestit: 484
Perusasetus

[QUOTE=husky;679883]eilen iltasella viitostietä vastaan ajeli keltainen gr patrolli varkauden portin kohalla, oli korotettu ja vinssi, tais olla 33 mutikat alla.

hep!! myönnetään mä se olin
__________________
Montenegro #74


Nissan Pickup d22
Toyota Land Cruiser Lj70
  #5  
Vanha 04.07.2010, 03:35
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Bongasin itse itseni tuntemattoman avoUAZin kyydistä kotimatkalla... Suuri kiitos kuljettajalle!!!
  #6  
Vanha 04.07.2010, 16:28
RJ70:n Avatar
RJ70 RJ70 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.02.07
Sijainti: Raahe, Finland.
Viestit: 311
Perusasetus

tänään iltapäivällä Puolangalla heikinvakan pihassa korkea tipunkeltainen pitkä patrolli havaittu... tyylikkään leveästi keskellä pihaa parkissa xD
  #7  
Vanha 04.07.2010, 20:59
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Tällainen bongattiin persen alla tänään: portot ja lukot ja silleen...

__________________
ex 4wdwannabe

-= In Lockers We trust! =-

LeijonaEmot RY supporter
http://www.noonansuomi.net/
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 21:25 (GMT +2).