![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
kävin vähä tampereella, ensimmäisenä kaatuili vastaan betoniauto, pysähdyin siihen sitte , kävin sammuttamassa ja ottamassa virrat pois siitä kyljellään koppakuoriaisen tavoin yrittävästä autosta ja jututin kuskia siihen asti kun sakuporukka tuli paikalle. motonetin pihassa valkoinen, mustalaikukas läjä näky olevan ja tuttu keltainen uaz tuli hämeenkadulla ale bupin kohdilla vastaan, morjestikin, samoin tuli trailerikyytina toinen uakkeri vastaan jossain kyröskosken hujakoilla... roovereita siellä tampereella sitte näkeekin jo jatkuvasti, oli mustaa ja punaista defeä ja vaikka mitä
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Liekköhän Viipo harhaili lehmä läjänsä kanssa Rajapatsaalla tänään noin klo 15 aikoihin...?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Aapeli ja MonteKriston edustuslimusiini(dösä) tuli tossa lopella vastaan kantatie 54:lla, olivatten matkalla Raisioon jossa ovat perillä perkelee myöhään.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
|
#4
|
||||
|
||||
|
eilen iltasella viitostietä vastaan ajeli keltainen gr patrolli varkauden portin kohalla, oli korotettu ja vinssi, tais olla 33 mutikat alla.
ja samana päivänä joku ajo pieksämmäelle päin varkaudesta korotetulla lj:llä siinäkii isompaa rinkulaa ja vinssiä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=husky;679883]eilen iltasella viitostietä vastaan ajeli keltainen gr patrolli varkauden portin kohalla, oli korotettu ja vinssi, tais olla 33 mutikat alla.
hep!! myönnetään mä se olin
__________________
Montenegro #74 Nissan Pickup d22 Toyota Land Cruiser Lj70 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Bongasin itse itseni tuntemattoman avoUAZin kyydistä kotimatkalla... Suuri kiitos kuljettajalle!!!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
tänään iltapäivällä Puolangalla heikinvakan pihassa korkea tipunkeltainen pitkä patrolli havaittu... tyylikkään leveästi keskellä pihaa parkissa xD
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |