![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
riippuu onko paljon muita korotuksia? max yhteenlaskettu 150mm (renkaat, jouset,korinkorotus) muutoskatsastuksen voi joutua tekeen...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
ok. no siinä on vielä laittettu jousia...
jousen kuvia on profiilissä.. Viimeksi muokannut Hintsanen : 02.07.2010 10:56 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
voitko joku kerro jos se käy vai ei???
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei muuta ku kurvaat konttorille. Jos epäilyttää niin otat mitan käteen ja laskeskelet ihan ite korotukset valmiiksi. Kun en ainakaan minä kuvasta näe paljonko on jousilla noussu.
Tossa vielä mittapiirros mistä näet korkeuksia: http://static.petrisimolin.com/galle...ttapiirros.jpg |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ok. mutta mitä pitää mittata??
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
vaikkapa auton kokonaiskorkeus. 1795mm+ 75mm korinkorotus+ niistä renkaista millä aijot viedä leimalle!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
ok. mutta saanko se olla semmoisia lisää jousia???
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| läjän korinkorotus? | Wille87 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 03.11.2009 06:29 |
| Hilux -93 korinkorotus | Maasturiprojektit | 2 | 09.07.2007 21:59 | |
| HJ:n korinkorotus ongelma | juhasiren | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.01.2007 21:52 |
| Jeepin korinkorotus | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.05.2006 07:15 |
| blazer korinkorotus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2005 16:29 | |